“Skufffende opplevelse”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 13. august 2021

Vi bestilte fiskesuppe og glutenfri hamburger med poteter. At brødet ikke er helt topp er greit, men potetene er kalde og innskrumpet og salaten vissen og hamburgeren er tørr. Fiskesuppen er iskald. Vi gir beskjed og etter ca 20 min får vi en ny fiskesuppe som kanskje er 1 grad varmere og like kalde poteter. Tror det er første gang jeg går fra nesten alt på tallerkenen fordi det er så dårlig. Servitørene så ikke så veldig interesserte ut. Veldig skuffende opplevelse siden plassen hr en veldig fin beliggenhet i Kragerø

Takk, 377ingerl
Tollboden_Restaurant, Agency / Consultant på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi vil samtidig få beklage på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kun øl som alkoholfritt alternativ til blåskjell
Etter måltidet gikk det 45 min før vi måtte be om å få betale??
Ikke noe tilbud om dessert

Takk, askfost

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

En særdeles skuffende opplevelse. Her var det både dårlige råvarer og ikke minst dårlig tilbredt mat. Vi gikk for okse indrefilet og lamme carre. Oksekjøttet var rått, lamme carren var åpenbart mørbrad av sau og seig som en skosåle.. I tillegg virket det som servitøren kunne tenke seg å drive med noe helt annet enn å servere sommergjester.

2  Takk, annkristino2018

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ja, kva skal ein seie. Du får tilvist plass av ein sur Svensk «hovmester» Vi bestiller og maten får vi servert etter 55 minutt. Framleis manglar vi drikke som vi bestilte saman med maten. Etter å ha purra tre ganger så får vi drikke, men først etter at ein av oss har spist opp (kjøtt er best varmt). Når maten i tillegg ikkje er spesielt god, så er det mange andre betre plassar å gå ut for å ete i Kragerø.

1  Takk, Generalmajor

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi vil samtidig få beklage på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene, verken for servicen eller maten som ble servert.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde forhåndsbestilt bord 1 mnd i forveien. Når vi kom regnet det og vi ble henvist til et bord midt i regnet. Fikk beskjed av en ekstremt arrogant servitør at det måtte vi bare regne med i Norge. Da vi foreslo å vente litt for å se om noen gikk, fikk vi bare beskjed om at da ville neste bordsetting bli prioritert. Har aldri opplevd maken til dårlig kundeservice noen gang. Besøk ikke dette stedet, i alle fall ikke hvis det ikke er garantert sol, da vi ikke var alene om å måtte finne et annet sted å spise.

Takk, Hans-Ingar L

Hei,

Vi få beklage på det sterkeste servicen du opplevde hos oss. Dette er ikke slik vi ønsker å ha det, og takker for din tilbakemelding, slik at vi kan arbeide med å gi en bedre opplevelse til våre gjester.

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!