“Strålende beliggenhet men skuffende mat og service”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Skuffende mat etter flere forsøk. Unntak pizza men heller ikke den en høydare. Service under pari, med få unntak. Mye å gå på på alle områder.

1  Takk, TorArneM
Tollboden_Restaurant, Agency / Consultant på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Tor Arne,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

2024 av 269 anmeldelser

Anmeldt 14. august 2021

Bestillte mat og vin. Maten, deler av den kom FØR vi fikk vin! Brød måtte vi be om, det skulle følge retten Blåskjell.
Den var grusom. Halvparten av skjellene var knust, Mesteparten av skjellene hadde blitt liggende over vinen, og var tørre. De i bunn var rett og slett kokt til en slags grøt.
Det var nærmest uspiselig.
Legg til at man MÅ snakke engelsk fordi de ikke tar seg råd til å betale norske lønninger, så var kvelden komplett katastrofe.

Takk, armaped2018

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi vil samtidig få beklage på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

Anmeldt 13. august 2021

Vi bestilte fiskesuppe og glutenfri hamburger med poteter. At brødet ikke er helt topp er greit, men potetene er kalde og innskrumpet og salaten vissen og hamburgeren er tørr. Fiskesuppen er iskald. Vi gir beskjed og etter ca 20 min får vi en ny fiskesuppe som kanskje er 1 grad varmere og like kalde poteter. Tror det er første gang jeg går fra nesten alt på tallerkenen fordi det er så dårlig. Servitørene så ikke så veldig interesserte ut. Veldig skuffende opplevelse siden plassen hr en veldig fin beliggenhet i Kragerø

Takk, 377ingerl

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kun øl som alkoholfritt alternativ til blåskjell
Etter måltidet gikk det 45 min før vi måtte be om å få betale??
Ikke noe tilbud om dessert

Takk, askfost

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

En særdeles skuffende opplevelse. Her var det både dårlige råvarer og ikke minst dårlig tilbredt mat. Vi gikk for okse indrefilet og lamme carre. Oksekjøttet var rått, lamme carren var åpenbart mørbrad av sau og seig som en skosåle.. I tillegg virket det som servitøren kunne tenke seg å drive med noe helt annet enn å servere sommergjester.

2  Takk, annkristino2018

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!