“Sjarmerende sted med forbedringspotensial”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 30. august 2021

Dette er nok det kuleste stedet på bryggekanten i Kragerø, - 'se og bli sett'-stedet. Maten er grei nok - de har neppe ambisjoner om å bli noe gourmet-sted. Problemet er at man må mase for å få oppmerksomhet fra betjening, og det tar ofte lang tid å få servering. Både her og på søsterrestaurant Barkoza (samme eier) har vi flere ganger opplevd at de er tomme for produkter. Siste besøk på Tollboden var en sensommerdag med stappfull restaurant i nydelig vær ..... og man går tom for Chablis. Men polet var fortsatt åpent og ligger 5o meter unna ... hvor er daglig leder ??

Takk, DagS69

1923 av 270 anmeldelser

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vanskelig å få kontakt med servitør for å få bestilt. Ei servitør satt med rompen på bordkanten å kjaset med kunde/bekjente.
Gikk selv opp for å spørre om å få bestille.
De fleste servitørene snakket engelsk.
Tok 30 min før maten kom.
Helt grei mat (lam og torsk), små porsjoner.

Takk, merethe2019
Tollboden_Restaurant, General Manager på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Merethe.

Vi beklager på det sterkeste opplevelsen dere hadde hos oss. Dette er ikke slik vi ønsker å ha det og er takknemlige for din tilbakemelding, slik at vi kan jobbe for at dette ikke skal gjenta seg. Vi håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen igjen sånn at vi kan rette opp i dette inntrykket dere satt igjen med.

Hilsen Tollboden Restaurant

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Skuffende mat etter flere forsøk. Unntak pizza men heller ikke den en høydare. Service under pari, med få unntak. Mye å gå på på alle områder.

1  Takk, TorArneM
Tollboden_Restaurant, Agency / Consultant på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Tor Arne,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

Anmeldt 14. august 2021

Bestillte mat og vin. Maten, deler av den kom FØR vi fikk vin! Brød måtte vi be om, det skulle følge retten Blåskjell.
Den var grusom. Halvparten av skjellene var knust, Mesteparten av skjellene hadde blitt liggende over vinen, og var tørre. De i bunn var rett og slett kokt til en slags grøt.
Det var nærmest uspiselig.
Legg til at man MÅ snakke engelsk fordi de ikke tar seg råd til å betale norske lønninger, så var kvelden komplett katastrofe.

Takk, armaped2018

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi vil samtidig få beklage på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

Anmeldt 13. august 2021

Vi bestilte fiskesuppe og glutenfri hamburger med poteter. At brødet ikke er helt topp er greit, men potetene er kalde og innskrumpet og salaten vissen og hamburgeren er tørr. Fiskesuppen er iskald. Vi gir beskjed og etter ca 20 min får vi en ny fiskesuppe som kanskje er 1 grad varmere og like kalde poteter. Tror det er første gang jeg går fra nesten alt på tallerkenen fordi det er så dårlig. Servitørene så ikke så veldig interesserte ut. Veldig skuffende opplevelse siden plassen hr en veldig fin beliggenhet i Kragerø

Takk, 377ingerl

Hei,

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!