“Ikke så bra som før”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 18 Restauranter i Kragerø
Prisklasse: kr 55 - kr 400
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Vi har spist her mange somre før og valgte denne igjen da vi fikk mulighet til å nyte en middag uten barn. Dessverre ble det en skuffelse. Vi fikk bord raskt og flere kelnere strømmet til, men følte likevel at servicen ikke var slik den skulle. Umotiverte kelnere eller overarbeidet? Ble frarådet det dyreste på menyen men bestilte brasert brosme og blåskjell. Maten var ok, ikke noe mer. Brosmen minnet mest om baccalao og blåskjellene var for salte til at jeg kunne smake.
Toalettene var grisete og manglet toalettpapir på samtlige. Det var på kvelden og det var ikke mange i restauranten så det burde ikke være problemet.
Ingen spurte om vi var fornøyd med maten, men kelneren viste skuffelse da vi ikke tipset, men ærlig talt var det allerede for dyrt.
Sorry, vi kommer ikke igjen.

Takk, Knut G
JWestlie, Guest Relations Manager på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2022

Hej,

Tack för din tilbakemelding.
Det betyder mycket för oss att få höra våra gästers upplevelser. God service och god mat är det vi önskar att leverera och vi tar dina kommentarer vidare för att bli bättre!

Vi hoppas ändå ni ger oss en ny chans och besöker oss på nytt.

Med vänlig hälsning,

Tollboden Hotell och Restaurant

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Her hadde jeg høye forventninger. Mange som stod i kø for å få bord. Vi hadde bestilt på forhånd og fikk et topp bord ved sjøkanten. Servicen var dessverre så som så. Mange kelnere innom. I løpet av en halv time hadde både forrett og hovedrett blitt servert. Må legge til at forretten ikke var spist opp før hovedretten kom. Blåskjella var veldig gode. Det samme var forretten med tunfisk. Nei, her kommer vi dessverre ikke igjen. Dette ble en for masete opplevelse.

Takk, Lala4ulu
JWestlie, Kundeansvarlig på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2022

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du likte maten. Vi beklager at servicen ikke leverte som forventet. Vi kommer til å ta med oss din tilbakemelding videre, slik at vi kan forbedre oss. Vi håper likevel at du vil besøke oss igjen, slik at vi kan rette opp inntrykket du sitter igjen med.

Med vennlig hilsen
Christine

Anmeldt 12. juli 2022

Meget hyggelig, travelt og populært sted i Kragerø, helt nede ved vannkanten.

Vi spiste pizza som var bland det bedre vi har smakt på lenge, og flere hakk over mange andre steder i området. Litt dyr, men verdt hver eneste krone, og de var store!

Rask og hyggelig service fra de unge servitørene, kommer absolutt tilbake!

Takk, Lowe0567

Hei,

Så hyggelig å høre at dere var fornøyd. Hjertelig velkommen til oss igjen!

Med vennlig hilsen
Christine

Anmeldt 9. juli 2022 via mobile enheter

Sentral beliggenhet og veldig gode Skagen smørbrød og pizza. Flott stemning på en lørdags formiddag. Rask og hyggelig service. Vi kommer igjen

1  Takk, Ellen B
JWestlie, Guest Relations Manager på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2022

Hej,

Så härligt att höra, Välkomna tillbaka!

Med soliga hälsningar,

Anmeldt 9. juli 2022 via mobile enheter

Bestilte Moules fristes som me er veldig glad i men her var det totalt fiasko mat skjell var ikkje skrubba/vaska, totalt feil krydra aldri smakt verre,lite mat og ein elendig servitør, ein i følget fikk heller ikkje maten sin før vi andre var ferdige å spise ingen beklagelse heller. Det kom ingen bort for å høre om det smakte og det er jo forståelig.

Takk, JanM2419

Hej!
Vi beklagar att inte maten stod till förväntan, detta är inte sån vi önskar att ha det!
Vi tar tacksamt emot din tillbakamelding och ska jobba vidare med att bli bättre.

Vi hoppas ändå du har lust att komma tillbaka så vi får rätta upp intrycket du sitter kvar med.
Ta gärna kontakt med oss direkte, booking@tollboden.com

Med vänlig hälsning

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!