Kragerø Fjordbåtselskap

Anmeldt 28. juli 2018
Thumper1974
Ulefoss, Norge

Anmeldt 25. september 2020

Elendig når ferja allerede har snudd og er på vei ut før tiden den egentlig skal gå. Neste båt går ikke før 2 timer etterpå, og ingen av de som skal til kragerø kan kjøre bil; grunnet å ha drukket øl.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, chrstinebr
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe ute på tur.
Med deilig vær var dette en fantastisk tur opplevelse.
Denne må man ta og

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 579hildeg
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Jeg planlegger alltid en tur med en av ferjene når jeg er i Kragerø. Stas, nostalgi og moro for ungene. Det er en aktivitet i seg selv. Svært hyggelige ansatte - det skal de ha ros for. Mulig skiltingen i ferjeleiet i Kragerø kunne ha vært bedre - ikke flere skilt for det er mye informasjon å forholde seg til! Men nettopp det - enklere og tydeligere skilting.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, steinaru2016
Anmeldt 28. juli 2018

Flott service ombord og på land. Fin måte å se Kragerø skjærgården på. Fergene gikk til tiden. Billig med honnør billett og ledsagerbevis

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 11. juli 2018

Dagstur til Jomfruland er virkelig å anbefale. Hyggelig mannskap med et folkelig oppsyn er virkelig noe en setter pris på. Skjærgården utenfor Kragerø er nor for seg selv.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Keinapel