“God mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Man velger kjøtt, saus og plukker grønnsaker selv så woker de det i en fei. Passer for alle. Hyggelig bekjenning og bestandig et smil.

Takk, Jannicke29

Anmeldt 20. august 2018

Vi var der to ganger - hver gang mat var kjempe god. Sausen (teryiaki, sursøt, gon bao og chilli) var fyldig og smakfull. Begge kjøtt og sjømat var nydelig, bløt og saftig. 100% anbefalle!

Dato for besøk: august 2018
Takk, lenam424
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Plukk grønnsaker selv, velg saus og kjøtt, og så wokes maten kjapt. Kort ventetid, mange smaksalternativer, rene og hyggelige lokaler, trivelig og serviceinnstilt betjening. Greie priser, sentralt i Kragerø sentrum. Har vært der før, kommer igjen!

Takk, ebentsen
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Først bestiller du type kjøtt og saus. Så plukker du selv hvilke grønnsaker du vil ha.
Fritert kylling var det samme som kyllingnuggets.
Litt små porsjoner, avhengig av hvor mye grønnsaker du tar.
Jeg tok Sezuan saus. Ønsket meg litt mer smak.
Fantastisk hyggelig betjening med godt humør. Mulig å sitte ute og inne.

Takk, 880terjep
Anmeldt 17. juli 2018

Når du er sulten smaker all mat bra, men dette valget (Tinas Wok) gav noe mer enn bare en god smak. Selvvalg av grønnsaker gjør at maten din får noe eget over seg - og smaken blir deretter. Når betjeninga er hyggelig på toppen - da er dagen og maten topp

Takk, Keinapel

Reisende som så på Tinas Wok, så også på

Har du vært i Tinas Wok? Del dine erfaringer!