“Nektet oss plass pga barn”
Anmeldelse av Tinas Wok

Tinas Wok
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble nektet å spise inne i restauranten fordi vi hadde med små barn. Ifølge betjeningen griser barn, og de hadde ikke mulighet til å vaske gulvet etter oss, og begrunnet dette med covid-19 tiltak. Vi kunne sitte ute, men det var for kaldt. Håpløst! Eneste stedet vi har opplevd å bli møtt på denne måten, heldigvis. Covid-19 til tross.

4  Takk, petriine

Anmeldt 7. januar 2020

Flott service og god mat. Som navnet tilsier går det mest i asiatisk mat. På sommeren er der også plasser å sitte ute. Ingen utsikt ,men mange sommergjester å se.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Sletta22
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Her er det betjening med godt humør, alltid pent og rent, fin atmosfære, nydelig bakgrunnsmusikk og fantastisk mat.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, U1317DZbenjaminh
Anmeldt 8. oktober 2019

I en nærmest vinterstengt by er valget lett når det gjelder spisested for oss som gjerne styrer unna kjøttmiddag.
Maten var meget god. Betjeningen og valgmuligheter m.h.t. meny og drikke det samme. Greie priser. Rent og pent, og ikke langt fra ganske trivelige lokaler. Hva mer kan en forvente?

Dato for besøk: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ASUS 12 W8 IE Bookmark
Takk, kleppah
Anmeldt 30. juli 2019

Hekkan så godt. Smagen traff mg rett inn i hjerterodå❤️ Anbefale adle å komma seg her me ein gang!!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ulrik G

Reisende som så på Tinas Wok, så også på

Har du vært i Tinas Wok? Del dine erfaringer!