“Når man går på en asiatisk....”

Tinas Wok & Sushi Kragerø
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Når man går på en asiatisk restaurant i norge forventer man en viss standard. Tinas Wok var absolutt lavmål. Små porsjoner, dårlige råvarer, ris som bar preg av å ha stått lenge (hard og tørr) og noe som lignet på ferdig kjøttkakesaus. Bestiller du innbakt scampi eller kylling er det mer deig enn kjøtt du får sammen med for det meste hermetiserte grønnsaker. På grillspydene var det så vidt noe tørr kylling å skrape av. Biffen så ut til å være skjært med ostehøvel og minnet mer om beef jerky. Menyen var rotete og bordet vårt fikk maten på helt forskjellige tidspunkt. Den første som fikk maten var nærmest ferdig å spise da den siste uhygeniske personsøkerlignende dingsen gikk av og en måtte gå å hente maten selv. Dette var ikke en god opplevelse, skam dere!

5  Takk, Mr0lsen

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi utlevert meny, bestilling og betaling måtte skje ved disken. Fikk brikker for de enkelte rettene, da disse lyste/blinket, måtte vi selv hente maten ved disken. Uvant måte å få maten servert på, men maten var veldig god og velsmakende. Spiste lam og innbakte reker som vi alle syntes var veldig god, passe store porsjoner. Skulle vi ha kaffe og dessert, måtte vi sekv gå til samme disk å bestille dette. Litt merkelig at betjening ikke spurte om vi evt ville ha kaffe og/eller dessert da de ryddet av bordet.
Hyggelig betbening, maten raskt på bordet og veldig godt.

2  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Mat og drikke var supert, de serverte oss alle 14 på strak hånd.
-bestilling i kassen
-hente maten selv med beep brikker.
-ingen fikk maten samtidig
-kunne vært større porsjoner.

Endte opp med en forrett etter hoved retten.

Takk, 153sveina
Anmeldt 22. juli 2020

Vi ble veldig skuffet over maten som egentlig bare smakte av salt. Vi bestilte to forskjellige retter, biff i karrisaus og biff i sataysaus men smakene ble totalt overdøyvet av salt. Skuffende. Vi kommer nok ikke tilbake.
Hyggelig betjening og rask servering.

1  Takk, elink984
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble nektet å spise inne i restauranten fordi vi hadde med små barn. Ifølge betjeningen griser barn, og de hadde ikke mulighet til å vaske gulvet etter oss, og begrunnet dette med covid-19 tiltak. Vi kunne sitte ute, men det var for kaldt. Håpløst! Eneste stedet vi har opplevd å bli møtt på denne måten, heldigvis. Covid-19 til tross.

4  Takk, petriine

Reisende som så på Tinas Wok & Sushi Kragerø, så også på

Har du vært i Tinas Wok & Sushi Kragerø? Del dine erfaringer!