“Grei lunsj”
Anmeldelse av Onkel Oskar

Onkel Oskar
Vurdert som nr. 16 av 19 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Bespisning, Pizza, Sjømat, Norsk, Bar
Beskrivelse: Den lille og trivelige sjøboden i Kragerø sentrum, kjent som Onkel Oskar åpner endelig dørene igjen med et nytt og spennende konsept. Med et ønske om å hente det beste fra både Amerikansk diner og Norsk sommermat, vil vi servere retter fra en spennende og smakfull meny. På menyen vil man finne alt fra den klassiske burgeren, til Waygu-biff som er kjent som en av verdens mest eksklusive biffsorter og ikke minst sommerens store hit – vannmelonsalaten. Hos Onkel Oskar har vi et ønske om å bidra til et rikt og levende miljø i Kragerø sentrum. Med sitteplasser både inne i sjøboden og ute på bryggekanten. Vi gleder vi oss til å ønske velkommen til våre gjester, og heve mat- og gjesteopplevelsen til et nytt nivå.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Bra lunsjmåltid for hele familien - spesielt moules frites for Frankrike-entusiastene. Flotte skjell - litt spicy - men stor porsjon, og vi klarte ikke alt!! Faktisk bedre moules enn de jeg har spist i Provence

1  Takk, vesle-Mons

Anmeldt 26. juli 2021

Stedet har byesn beste burgere og tilbehør, flotte lokaler og veldig god service. Definitivt verdt et besøk!

Takk, 822sisseln
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en hyggelig lunsj på onkel Oscar. Vi satt utendørs, nærmest vannet, da vi tenkte dette ville være mest hyggelig. Restauranten har satt opp glassplater som gjerde noe sl. Dog gjorde det ekstremt varmt. Ingen bris slapp til og man følte man ble sittende i et drivhus i solvarmen. Mulig dette er grunnet Covid-19, men varmt var det.

Spiste blåskjell som var ålreite. Kunne gjerne fått litt mer pommes feires for dypping i sausen.

Betjeningen var upåklagelig!

Takk, Nextplorer123
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Mat og servering var av blandet kvalitet. Blåskjell
Var på den ene bestillingen, for mange uåpne skjell. Entrecôte var seig som en sko såle. Jeg bestillte Kveite, den var spot on. Drikke som ble bestilt kom ikke til maten, da de hadde glemt dette. Betjening var kjempehyggelig
Og rettet opp i feilene på en god måte. Vi fikk 20 % avslag i pris. Vi vil nok prøve igjen, men være mer på vakt neste gang

1  Takk, 812erikk
Anmeldt 20. juni 2021

Meget skuffet over Meny, da de var tomt for alle hovedretten, ikke noe sjømat, og entrecôte med pommes fristes med bernaise var det eneste alternativet. Vi spurte etter noen grønsaker, da middagen ble servert med et eneste lite salatblad. Svaret var at de hadde ikke grønnsaker. Ellers var betjeningen hyggelig og imøtekommende, samt en flott bordplassering

Takk, Seilerturist

Reisende som så på Onkel Oskar, så også på

Har du vært i Onkel Oskar? Del dine erfaringer!