“Dessertkurs”

Wesselgarden
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var på dessertkurs på Wesselgården sammen med opplæringskontoret. Dette var et veldig interresant og lærerikt kurs. Veldig fint lokale og fantastisk betjening! En av de bedre stedene å spise på i Telemark, anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, embrikh2018
Nina W, Eier på Wesselgarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Heisan. Det var vel en koselig tilbakemelding. Tusen hjertelig takk. Det var en flott opplevelse for meg og. Vennlig hilsen Nina

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Wesselgården er en herlig opplevelse innerst i Kilsfjorden. Et herlig sted med et fantastisk vertspar som har forstått hvordan man skal drive et spisested på et mindre sted. Super hyggelig lokaliteter og rause flotte mat porsjoner fra et fyldig matkart samt hjemmebrygget øl i lange baner - hva mer kan man ønske seg. Ikke rart man må bestille bord for å være sikret plass. Hit kan man trygt legge et besøk - anbefales på det varmeste.

Takk, Trym V
Anmeldt 23. august 2018

Flott plass, rolig, greit å fortøye båten, kjekt med mat som lages på ovner som fyres med ved, dufter godt

Dato for besøk: juli 2018
Takk, KnutD57
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Spennende meny og nydelig mat på et sted der en ikke ville forvente å finne noe slikt. Anbefales.

1  Takk, 896eivinda
Nina W, Ejer på Wesselgarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Tusen takk for anmeldelsen din. Hyggelig at du hadde et fint besøk her. Setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. mvh Nina

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste hadde hørt så mye fint om dette stede og vi gledet oss til maten. Da vi kom frem ble vi nærmest avvist i døren med beskjed om at de ikke kunne lage mat til oss på grunn av kapasiteten på kjøkkenet. Inne i restauranten satt det muligens 10-15 mennesker. Vi ble tilbudt pizza som eneste alternativ. Dette syntes jeg rett og slett er for dårlig og jeg kommer neppe tilbake til Wesselgarden

5  Takk, SOTERaufoss
Nina W, Eier på Wesselgarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Det du beskriver som å bli avvist ved døren var, at dere ikke hadde booket bord på forhånd og fikk å vite at alt var fullbooket. At det er mange ledige bord nå, betyr ikke at det er det om en time. Her på Wesselgården har det vært 3-4 dagers ventetid på bord i sommer. Klart det er lov å ta sjangsen på "drop-inn", .. og noen få er jo heldige, men da må du da akseptere hvis det er fullt. At dere ble tilbudt en kjapp pizza hvis dere var meget sultne, er en service du ikke får tilbudt på rett mange restauranter når det alt er fullbooket. Dette bunner rett og slett i, at ikke vi kunne innfri ønskene dine om bord fordi du ikke hadde booket. For det gir du oss en slik anmeldelse. Du burde skamme deg.

Reisende som så på Wesselgarden, så også på

Har du vært i Wesselgarden? Del dine erfaringer!