“Dansk lunsj i Norge”

Wesselgarden
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

På tur fra Kragerø til Portør, flott lunsj med hyggelig betjening. Beste Danske smørbrød man kan få i Norge

Dato for besøk: august 2020
Takk, Tolovb

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Svært god mat, service og atmosfære. Blide og imøtekommende personell. Uformelt og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ola013
Anmeldt 26. juli 2020

Vi besøkte Kil Brygge for første gang i nydelig sommervær. Vi hadde bestilt middag til Wesselgården og fikk plass inne. Mye fristet på menyen, og vi landet på pizza. Venninnen var overbegeistret Sant Hans Aasen med trøffel - beste ever! Vi andre var også veldig fornøyde. Vi avsluttet med deilig dessert: sachertorte på venninnen (igjen: beste ever!) og iskake med lakrisis og bringebær sorbet på oss andre. Utrolig godt! Anbefaler turen til Kil brygge på det sterkeste!

Takk, Heidi T
Anmeldt 23. juli 2020

Kunne ikke valgt et bedre sted for min 60 årsmarkering. Stedet og atmosfæren er fantastisk, maten ble beskrevet av gjestene som «beste måltid servert på restaurant». Planleggelsen, oppfølgingen, meny-samarbeidet, kortreiste varer. Og perfekt sammensatt med hjemmebrygget øl som matchet de ulike rettene - en opplevelse i seg selv. Jeg vil helt sikkert bestille ølpakker fremover, som alternativ til vinpakke. Virkelig en høydare.

Takk, jornk304
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med deilig mat laget fra bunnen med lokale råvarer. Både grytene og pizzaene var veldig gode.

1  Takk, tors939

Reisende som så på Wesselgarden, så også på

Har du vært i Wesselgarden? Del dine erfaringer!