“Fantastisk matopplevelse”

Wesselgarden
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fikk den siste langtidsstekte varmegryten fra ovnen i hagen med boeuf bourguignon,fantastisk godt sammen med godt øl. God hjemmelaget italiensk pizza med spekeskinke.

Takk, CECILIEP1990

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise lunch her da vi var i området med båt. Vi la til ved ei gjestebrygge i Kil og gikk de siste meterne opp til Wesselgården. Ei hyggelig jente tok oss imot, men måtte meddele at alle bord i hagen var fullbooket - men vi fikk sitte i en lounge i gata - noe som var helt fint for oss :-) Vi bestillte en Pale Ale (laget på huset) og et glass hvitvin til drikke. Til mat ble det et smørbrød med sild og en pizza. Maten var nydelig både i smak og presentasjon! Anbefales på det varmeste☀️

Takk, 972st_len
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

På tur fra Kragerø til Portør, flott lunsj med hyggelig betjening. Beste Danske smørbrød man kan få i Norge

Takk, Tolovb
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Svært god mat, service og atmosfære. Blide og imøtekommende personell. Uformelt og hyggelig atmosfære.

Takk, Ola013
Anmeldt 26. juli 2020

Vi besøkte Kil Brygge for første gang i nydelig sommervær. Vi hadde bestilt middag til Wesselgården og fikk plass inne. Mye fristet på menyen, og vi landet på pizza. Venninnen var overbegeistret Sant Hans Aasen med trøffel - beste ever! Vi andre var også veldig fornøyde. Vi avsluttet med deilig dessert: sachertorte på venninnen (igjen: beste ever!) og iskake med lakrisis og bringebær sorbet på oss andre. Utrolig godt! Anbefaler turen til Kil brygge på det sterkeste!

Takk, Heidi T

Reisende som så på Wesselgarden, så også på

Har du vært i Wesselgarden? Del dine erfaringer!