“Lang ventetid.”
Anmeldelse av Barekoza

Barekoza
Vurdert som nr. 10 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer som bestilte sushi. Restauranten var under halvfull. Vi ventet ca 1 time på maten. Kun 1 bord før oss som fikk mat. Når det ble servert, fikk ikke alle samtidig. Gikk ca 10 min før resten kom.
Det meste var sashimi, som bør gå raskere å tilberede.
Hilsen KokkenGeir.

Takk, kokkengeir65

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Slow motion sushi for de som har god tid. Toke 1 time og 20 min og få mat. Ingen unnskyldning fra kelnere. Ingen fikk mate pp likt. Kelnere var dårlig i språk og misforstod mye. Kan ikke anbefales.

Takk, Go40461461917
Anmeldt 27. juli 2021

Fantastisk mat, men 1,5 timers ventetid går ikke. Restauranten var ikke halvfull. Håper kokken får mer hjelp.

Takk, 120 677
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Sushi, men har masse å gå på når det gjelder service og oppfølging. Ventet lenge med å få bestille drikke, mat og lang ventetid. De kunne tjent bedre på å få ut drikke kjapt og fylle på i ventetiden. Da er jo tålmodigheten større.
Mange på jobb, men veldig lav effektivitet. Men var verdt å vente på. Sushien var like vakker å se på som den smakte.

Takk, 21mariab
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ventet over 1 time for å få vår mat, ingen av betjeningen beklaget selvom vi spurte vor maten ble av. Ikke halvfull restaurant engang, hvordan er det når det er fult!
Maten var bra som før men som sagt altfor lang venting før maten kom

Takk, 656larsk

Reisende som så på Barekoza, så også på

Har du vært i Barekoza? Del dine erfaringer!