“Hyggelig spisested ved havna”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 3 av 21 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 6. september 2019

God mat, hyggelig service og flott beliggenhet gjorde besøket på Haven restaurant en fin opplevelse. Vanlige priser å maten og velsmakende mat!

Dato for besøk: september 2019
Takk, raghildj

Anmeldt 7. august 2019

Fikk bord her en travel helg i mai. Rask og hyggelig betjening. Først kom drikke kjapt på bordet. Maten lot ikke vente på seg den heller..Fin beliggenhet i sjøkanten. Flott stemning

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Asle1947
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fiskesuppa vat helt grei, men kunne vært mer salt. Det samme med kveita. God service, om enn kanskje litt påtrengende.

Takk, steinolavr
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god service og barna fikk tegnesaker mens de ventet på maten. Lite utvalg på menyen og spesielt lite barnevennlig meny. Vi endte opp med pizza og den var god men ordinær.

Takk, RenateJo
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Her er nok en god gammel perle som ikke har blitt ødelagt av modernisering.
Vi tenkte at vi hadde lyst på en god gammeldags biffmiddag men tilhørende god rødvin.
Vi ble tatt imot av en utrolig hyggelig servitør, som viste oss til bordet.
Alt gikk i riktig tempo og vi ble fulgt opp under hele besøket.
Maten var i ypperste klasse, og desserten var også godt innafor.
Beliggenheten er jo helt fantastisk, med bord helt ute på bryggekanten.
Jeg regner med at all maten de serverer er av høy kvalitet, men for min del var det biff denne gangen, og den var helt topp.

Takk, Roger C

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Kragerø, Kragero

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!