“Reke & krabbesmørbrød smakte nydelig men fiskesuppen var kjedelig.”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 4 av 18 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 1. august 2020

Reke & krabbesmørbrød smakte nydelig men fiskesuppen var kjedelig.
Servicen kunne vært bedre, lite smil og ikke flinke til å følge opp bordet vi satt på med mer drikke.
Måtte mase to ganger etter å få betale.

Takk, Marianne Heibak... H

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dro til Kragerø i kveld kun for å spise fiskesuppe. Visste ikke hvilken restaurant jeg skulle velge så spurte 3 ulike forbipasserende par. Haven vant med to stemmer. Ble ikke akkurat bergtatt. Helt ordinær fiskesuppe - hverken mer eller mindre.

Takk, 423ketilk
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Rask og god service. Maten var helt innafor. Hyggelige servitører. Flott utsikt under lunsjen. Anbefales.

1  Takk, ErlingLillelien
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En meget skuffende opplevelse fra vi kom til vi dro. Ventet utrolig lenge på å bli servert og meget dårlig mat.

Takk, elisabethaugensenn
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å spise middag her. Ligger i underetasjen på hotellet. Lokalet var nok litt slitt, og manglet stil. Men greit nok. Veldig hyggelig betjening. Maten var god, og prisen var det ingen ting å si på. Fiskesuppa mi var nok midt på treet. Smakte nok litt som Toro, hvis du tilsetter den med litt ekstra.
Alt i alt en gjennomsnittlig opplevelse.

1  Takk, hildeskovli

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!