“Litt kjedelig og uinspirert”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vegetarburger tørr og gledesløs. Minnet mistenkelig om Hoff sin v-burger. Ok fiskesuppe. Hyggelig personale og super beliggenhet.

Takk, 896eivinda

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Hyggelig utsikt og atmossvære. Betjening var blide og hyggelige. Fra bestilling til servering gikk fort og smidig.

1  Takk, 812erikk
Anmeldt 12. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat , rask servering, godt vinkart. Helt ok pris.
Rolig lokale, dempet musikk og koronafå gjester.
God dessert ikke veldig mange retter å velge mellom.

Dato for besøk: april 2021
Takk, hbjorne
Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Ja hva skal man si. Maten er grei. Det er litt som å komme tilbake til 90 tallet. Interlør, mat det hele. menyen er lite inspirert. Det er helt ok, men litt kjedelig. Vi bestilte hjort og biff. Samme garniryr, samme saus og samme tilbehør. Bare kjøttet er byttet ut. Dessertene samme. Når alt det er sagt så er det hyggelige folk som jobber der, og gid service.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, Koltrip
Anmeldt 26. november 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat, hyggelige servitører og god atmosfære. Anbefaler dette stede. Spiste biff av okse som var møt og god. De hadde hjemmelagde konfekt sjokolade som var kjempe gode.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Heidlars

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!