“Kragerø’s beste restaurant”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Hyggelige servitører, rask servering og nydelig sjømat. Anbefaler smørbrød med reker til lunsj og grillet kveite til middag!

Takk, Relax09791876765

Anmeldt 20. juli 2021

Vi tok en tur hit for lunch. Ok mat og en fin uteservering med utsikt over havna. Vi hadde rekesmørbrød, krabbe/aolismørbrød og en pizza. Tok en liten evighet (målt med sulten mage) å få menyer selv etter å ha spurt to ganger. T, M, m

Takk, villagarndiosa
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

TL;DR: Maten er OK, men belag deg på å vente for lenge.

Hele opplevelsen fremstår som lite profesjonell, med rot i bestillinger og vimsete servitører. Vi ventet i overkant en time på maten. Maten var ikke skuffende men heller ikke voldsomt imponerende.

Takk, 977martinusb
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Forsåvidt god mat, men venta over en time på maten og hele opplevelsen var bare rotete. Er nok veldig travle i fellesferien.

Takk, vildeelise
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vegetarburger tørr og gledesløs. Minnet mistenkelig om Hoff sin v-burger. Ok fiskesuppe. Hyggelig personale og super beliggenhet.

Takk, 896eivinda

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!