“Pizzatragedie”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 3. august 2021

Advarer mot pizza på dette stedet, om du da ikke er Grandiosaetusiast! ... for d var nettopp d denne minnet mest om. Brunsvidd bunn var spikeren i kista! Reklamasjon ble ikke tatt seriøst.

Takk, bj_rnb790

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kom hit når det regnet uten å ha bordbestilling. Vi var 2 stk og de ordnet bord med en gang selv om det var mye gjester. Veldig god service og hyggelig betjening. Spiste grillet kveite som var veldig bra og fiskesuppe som var litt mer midt på treet. Anbefaler stedet, fint både inne og ute.

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Hyggelige servitører, rask servering og nydelig sjømat. Anbefaler smørbrød med reker til lunsj og grillet kveite til middag!

Takk, Relax09791876765
Anmeldt 20. juli 2021

Vi tok en tur hit for lunch. Ok mat og en fin uteservering med utsikt over havna. Vi hadde rekesmørbrød, krabbe/aolismørbrød og en pizza. Tok en liten evighet (målt med sulten mage) å få menyer selv etter å ha spurt to ganger. T, M, m

Takk, villagarndiosa
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

TL;DR: Maten er OK, men belag deg på å vente for lenge.

Hele opplevelsen fremstår som lite profesjonell, med rot i bestillinger og vimsete servitører. Vi ventet i overkant en time på maten. Maten var ikke skuffende men heller ikke voldsomt imponerende.

Takk, 977martinusb

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!