“Biffmiddag.”
Anmeldelse av Haven Restaurant og Bar

Haven Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Kragerø
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Gode smaksopplevelser med panoramautsikt til Kragerø havnebasseng. Vi tilbyr gode smaksopplevelser, og hyggelig service i maritime omgivelser. Du finner oss ved Rådhuset med inngang mellom Victoria hotell og NamNam kiosken. Vi har også inngang fra bryggepromenaden.
Anmeldt 14. august 2021

Vi ble tatt meget godt i mot. Bestilte indrefilet, og en spansk rødvin.
Betjeningen kunne ikke svare på mine spørsmål om vinen, men hentet en flaske, så leste vi på etiketten sammen, og fant de svarene vi ønsket. BRA!
Vi satt og koste oss - inne - da det var litt kjølig på utedelen.
Maten kom på bordet etter ganske kort ventetid. Kjøttet var perfekt stekt og tilbehøret veldig bra.
Slik skal spisegjester behandles.

Takk, armaped2018

Anmeldt 3. august 2021

Advarer mot pizza på dette stedet, om du da ikke er Grandiosaetusiast! ... for d var nettopp d denne minnet mest om. Brunsvidd bunn var spikeren i kista! Reklamasjon ble ikke tatt seriøst.

Takk, bj_rnb790
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kom hit når det regnet uten å ha bordbestilling. Vi var 2 stk og de ordnet bord med en gang selv om det var mye gjester. Veldig god service og hyggelig betjening. Spiste grillet kveite som var veldig bra og fiskesuppe som var litt mer midt på treet. Anbefaler stedet, fint både inne og ute.

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Hyggelige servitører, rask servering og nydelig sjømat. Anbefaler smørbrød med reker til lunsj og grillet kveite til middag!

Takk, Relax09791876765
Anmeldt 20. juli 2021

Vi tok en tur hit for lunch. Ok mat og en fin uteservering med utsikt over havna. Vi hadde rekesmørbrød, krabbe/aolismørbrød og en pizza. Tok en liten evighet (målt med sulten mage) å få menyer selv etter å ha spurt to ganger. T, M, m

Takk, villagarndiosa

Reisende som så på Haven Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Haven Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!