“Beregn god tid”
Anmeldelse av November

November
Vurdert som nr. 13 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet nede ved brygga. Beregn god tid da det tar tid både å ta opp bestilling og for servering.

Takk, Gjermund L

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted ved bryggen. Vi spiste sild og reker. Veldig god mat! Service var også god. Anbefales til lunsj.

Takk, Petter1979
Anmeldt 3. juli 2020

Her kommer jeg til å spise igjen. Menyen hadde flere vegetar-vennlige options, god kaffe med veganske alternativ til melk, og jeg anbefaler gjerne den hjemmelagde bringebær-saften! Skulle dog gjerne sett et litt billigere alternativ på menyen, som for eksempel appelsinjuice. Perfekt sted for frokost/lunsj, men her er det åpent helt frem til 01 på noen dager.

Takk, netto777
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Koslig plass, men sur og lite imøtekommende betjening. Null serviceinnstilling og elendig tilrettelegging. Vi gikk et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Holmisss
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Sur betjening. Etter å ha ventet i 15 minutter på å få meny så gikk vi til skranken for å bestille. Da uttrykte den ansatte misnøye. Pga laktoseallergi så spurte vi om det var mulig å få servert tapas (klokken var 14.30 og tapas startet i følge menyen kl 15). Dette ble avvist da tapas starter kl 16. Henviste til menyen hvor det fremkom noe annet, men ble bryskt avvist, hvorpå vi kontret med at da må vi nesten gå et annet sted dersom det ikke er noe annet uten melk som kan serveres. Men da bekreftet vedkommende at da måtte vi bare finne et annet sted. Rigid policy og særs lite kundevennlig

Dato for besøk: januar 2020
Takk, GloberunnerNOR

Reisende som så på November, så også på

Kragerø, Kragero

Har du vært i November? Del dine erfaringer!