“Perfekt for deg som liker”
Anmeldelse av November

November
Vurdert som nr. 13 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Perfekt for deg som liker å vente 1,5-2 timwr på maren etter at du allerede har ventet en liten halvtime på å få bestilt.

Maten er dog god og prismessig som ellers i området.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 173sveinb

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet nede ved brygga. Beregn god tid da det tar tid både å ta opp bestilling og for servering.

Takk, Gjermund L
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted ved bryggen. Vi spiste sild og reker. Veldig god mat! Service var også god. Anbefales til lunsj.

Takk, Petter1979
Anmeldt 3. juli 2020

Her kommer jeg til å spise igjen. Menyen hadde flere vegetar-vennlige options, god kaffe med veganske alternativ til melk, og jeg anbefaler gjerne den hjemmelagde bringebær-saften! Skulle dog gjerne sett et litt billigere alternativ på menyen, som for eksempel appelsinjuice. Perfekt sted for frokost/lunsj, men her er det åpent helt frem til 01 på noen dager.

Takk, netto777
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Koslig plass, men sur og lite imøtekommende betjening. Null serviceinnstilling og elendig tilrettelegging. Vi gikk et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Holmisss

Reisende som så på November, så også på

Kragerø, Kragero

Har du vært i November? Del dine erfaringer!