“Ubehagelig dame”
Anmeldelse av November

November
Vurdert som nr. 15 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 24. september 2021

Ubehagelig dame som jobber der. Følte oss ikke velkomne. Aldri vært borti lignende i Kragerø eller andre cafeer egentlig.

2  Takk, 464odaa

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Ok. Kraftig tittel der altså. Til tross for at November ikke er perfekt blir jeg nødt til å gi full score. Min entusiasme har for lengst blitt til dyp kjærlighet og jeg ser fram til hvert besøk; Denne utrolige komboen av småby ved havet møter storby-feelen får liksom det beste fra to verdener til å møtes i et herlig kræsj. Kaffen er stabilt god og har vært det i årevis. Sjeldent i så små markeder (tro meg, jeg har testa). Tydelig at opplæring alltid skjer. Maten har de siste årene blitt bedre og bedre. Distinkt meny og kvalitet i hver bit. Stadig tightere tilskrudd drikkemeny, både på vin og drinker. At du nesten kan fortøye i bajonettEn hvis du kommer med båt gir dessuten enkelte av oss rett og slett stjerner i øynene. Nedstrippa trendinteriør med klassiker-servise som umulig kan plage noen, og nok skaper begeistring+++ hos folk er glad i sånt. Servicen har alltid vært hyggelig. Nå har den blitt stadig mer smertefri også, selv i rush. Noen mener alvor med greia si. Well f**** done!

Takk, lindajoachime
Anmeldt 28. august 2021

Koselig sted, men veldig dårlig kaffe. Verken kaffesmak eller melkeskum. Vet ikke helt hva denne kaffen snskte, men det var ikke godt.

Takk, 462lisbetht
Anmeldt 6. juli 2021

Fint å sitte ute rett ved bryggene. God lunsj. Litt lang tid mellom serveringen av kaffekoppen og brownien

Takk, SteingrimElleganda
Anmeldt 17. juni 2021

Eksemplarisk god service:) fine folk med god serviceinnstilling. Hyggelig og kul atmosfære! Kommer definitivt tilbake!

Takk, lottachr

Reisende som så på November, så også på

Har du vært i November? Del dine erfaringer!