“Perfekt pizza”
Anmeldelse av La Trattoria

La Trattoria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Lierskogen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: La Trattoria er en italiensk restaurant som ligger midt i Lierskogen (tidligere Vito’s Trattoria Lierskogen). Lokalet vårt er rustikt og varmt, slik at man kan føle seg som hjemme.Om sommeren har vi uteservering på vår terrasse, hvor solen skinner hele dagen. Vi tilbyr antipasto italiano den original italiensk pizza, tilberedt i steinovn. Pastaretter er veldig populære hos våre kunder, og selvfølgelig kjøtt og fiskeretter som er smakfulle, og ofte har vi noe små ekstra som gjør kvelden til en smaksopplevelse. Når vi snakker om vår mat, legger vi stort fokus på friske råvarer, kun av høy kvalitet. I vår Pizza bruker vi kun italiensk mel og kun ferskt norsk kjøtt og fisk til våre retter.I helgene har vi ofte helgeretter som vi lager fra sesongens råvarer. Alt vi lager, lager vi fra bunnen, og dere kan også få takeaway. Hos oss kan du få et glass av god italiensk vin og ekte espresso. Som en fin avslutning på kvelden kan du få vår hjemmelagde Tiramisu, gelato italiano eller en annen dessert . Vi tilbyr også organisering av dåp, konfirmasjoner og forskjellig type catering. BuonAppetito La Trattoria team
Anmeldt 11. desember 2018

Alltid vellykket å spise pizza her. Nydelig hjemmelaget italiensk iskrem. Lammeskanker er også perfekt. Deres tilbud på helgens middag er spennende.

Takk, 42elisabeths
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for din anmeldelse!

Velkommen igjen!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk italiensk restaurant på Lierskogen. Man forventer ikke å finne en kvalitetsrestaurant her hvor La Trattoria ligger. Uansett får du her god mat fra det italienske kjøkken av høy kvalitet. Betjeningen er også akkurat passe oppmerksomme og i tillegg veldig hyggelige. Vi anbefaler deg å ta turen, du vil ikke angre!

Takk, Bordevik

Tusen takk for din anmeldelse!
Velkommen igjen!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggenheten til denne restauranten er beskjeden. Det bør ikke hindre deg i å besøke den, for den er nemlig vel verdt et besøk. Slik vi opplevde det blir det ikke siste gang for å si det sånn. Her får du nemlig autentisk italiensk mat av høy kvalitet! At betjeningen i tillegg er oppmerksom og hyggelig styrker et svært godt inntrykk.

Takk, Bordevik
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Tusen takk Tom for din anmeldelse! Velkommen igjen!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

De har den beste italienske pizzaen jeg har spist i Norge. All den andre maten her er også veldig god.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 828heget
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Tusen takk Hege for din anmeldelse! Velkommen igjen! ☺️

Anmeldt 2. august 2018

Gir stedet min varmeste anbefaling! Alltid nydelig mat, rask og god service. Kjempe koselige mennesker som driver det. Man bør absolutt ta turen til Lierskogen "sentrum" og ta en kveld her hvis man setter pris på god italiensk mat. Her finner man noe som alle kan like, fra nydelig biff, lam, pizza og pasta, og alltid en god dessert. Og er man heldig så har de en "spesialitet" å tilby i helgene :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, anitahelgerud

Tusen Takk Anita! :)

Reisende som så på La Trattoria, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i La Trattoria? Del dine erfaringer!