“Feil!”
Anmeldelse av La Trattoria

La Trattoria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Lierskogen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: La Trattoria er en italiensk restaurant som ligger midt i Lierskogen (tidligere Vito’s Trattoria Lierskogen). Lokalet vårt er rustikt og varmt, slik at man kan føle seg som hjemme.Om sommeren har vi uteservering på vår terrasse, hvor solen skinner hele dagen. Vi tilbyr antipasto italiano den original italiensk pizza, tilberedt i steinovn. Pastaretter er veldig populære hos våre kunder, og selvfølgelig kjøtt og fiskeretter som er smakfulle, og ofte har vi noe små ekstra som gjør kvelden til en smaksopplevelse. Når vi snakker om vår mat, legger vi stort fokus på friske råvarer, kun av høy kvalitet. I vår Pizza bruker vi kun italiensk mel og kun ferskt norsk kjøtt og fisk til våre retter.I helgene har vi ofte helgeretter som vi lager fra sesongens råvarer. Alt vi lager, lager vi fra bunnen, og dere kan også få takeaway. Hos oss kan du få et glass av god italiensk vin og ekte espresso. Som en fin avslutning på kvelden kan du få vår hjemmelagde Tiramisu, gelato italiano eller en annen dessert . Vi tilbyr også organisering av dåp, konfirmasjoner og forskjellig type catering. BuonAppetito La Trattoria team
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Maten var god og servicen var grei. Det vi var misfornøyde med var at de ikke hadde den siste retten på plass. De latet som om den kom snart og gikk flere ganger forbi. Etter jeg spurte om retten ikke var lagd, sier de at det hadde skjedd en feil. Jeg tenker at dette er logisk å si med en gang. De tilbydde heller ikke kompansasjon for dette før vi selv spurte å da fikk vi tilbudt en gratis dessert. De ryddet også av bordet for tre stykker mens den fjerde fortsatt spiste, dette er ufint ovenfor den som spiser.

Takk, Q7297LQsaras
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei Sara!
Trist at du var missfornøyd.

Det hvordan du har forklart situasjon ikke helt stemmer med det som skjedde i går.

Det var riktig du sier om at det var en rett som var mistet på bestillingen men når vi leverte mat til tre personer vi forklarte at siste rett kommer om 3-4 minutter. Og dere fikk den innen 5 minutter.
Dere spurte for rabat med en gang dere fikk beskjed at den siste retten skal serveres med forsinkelse.!

Vi aldri gir rabat siden kassa systemet lar ikke gjøre det. Vi bedre spanderer middagen til den som har vært involvert, men det skjer aldri når man spør for rabat. Vi tilby en gratis dessert til den person som hadde maten forsinket og ikke til alle. ;)
Det var vår feil men vi hadde ikke gjort noe så stort at vi måte spandere dessert til alle 4 personer.

Bra at du var fornøyd med maten.
God jul!

Anmeldt 11. desember 2018

Alltid vellykket å spise pizza her. Nydelig hjemmelaget italiensk iskrem. Lammeskanker er også perfekt. Deres tilbud på helgens middag er spennende.

Takk, 42elisabeths

Tusen takk for din anmeldelse!

Velkommen igjen!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk italiensk restaurant på Lierskogen. Man forventer ikke å finne en kvalitetsrestaurant her hvor La Trattoria ligger. Uansett får du her god mat fra det italienske kjøkken av høy kvalitet. Betjeningen er også akkurat passe oppmerksomme og i tillegg veldig hyggelige. Vi anbefaler deg å ta turen, du vil ikke angre!

Takk, Bordevik

Tusen takk for din anmeldelse!
Velkommen igjen!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggenheten til denne restauranten er beskjeden. Det bør ikke hindre deg i å besøke den, for den er nemlig vel verdt et besøk. Slik vi opplevde det blir det ikke siste gang for å si det sånn. Her får du nemlig autentisk italiensk mat av høy kvalitet! At betjeningen i tillegg er oppmerksom og hyggelig styrker et svært godt inntrykk.

Takk, Bordevik
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Tusen takk Tom for din anmeldelse! Velkommen igjen!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

De har den beste italienske pizzaen jeg har spist i Norge. All den andre maten her er også veldig god.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 828heget
Martins T, Daglig leder på La Trattoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Tusen takk Hege for din anmeldelse! Velkommen igjen! ☺️

Reisende som så på La Trattoria, så også på

Asker, Asker kommune

Har du vært i La Trattoria? Del dine erfaringer!