Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Brimibue er et ganske nytt hotell med moderne rom og veldig flott design!
Her er det lett å trives. Godt klimaanlegg som var et stort pluss når det var veldig varmt ute.

Det var dekket på til frokost med utvalgt pålegg og brød på hvert bord, valg av egg, kaffe/te og juice. Veldig godt.

Vi spiste lunsj to dager her samt middag.

Lunsjen var enkel, men god. Rømmegrøt med spekemat var godt, og rekesmørbrødene var store og med mye reker.

Middagen var en 5-retters. Det var helt klart et måltid i "gourmet-klassen", særdeles gode smaker. Kan bestille vinpakke til, denne passet godt til maten. Servicen var på et høyt nivå, og servitøren var profesjonell og svært hyggelig.

Å spise på Brimibue er verdt en omvei, og overnatting på hotellet anbefales.

Takk, may_holen
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flott og moderne nordisk rom. Utsøkt middag og et oppmerksomt vertskap. Med vinmeny som var topp. Et pluss er at vi allerede er spurt om hva vi ønsker til frokost og når vi ønsker spise den. Det føles personlig og bra. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, IngvildDingstad
Anmeldt 1. august 2020

Nytt og fantastiske rom, moderne luksus med det lille ekstra fra personalet, varmt på rommet og litt dårlig utlufting fra badet hvis det skulle være noe, men dette var Gjælma bra Arne, du setter spor etter deg i Ottadalen som alle kan føle på

1  Takk, Berg F
Anmeldt 14. juni 2020

Vi ble tatt varmt i mot da vi sjekket inn, og ble ivaretatt og sett av personale gjennom hele helgen. Mat og drikke var nydelig, rommet var flott og rent i skandinavisk stil, og personalet var fantastisk med lun humor og glimt i øyet. Nærmeste nabo til Bakeriet i Lom. Vi gikk fra hotellet og opp til Lomseggen og Eggjapiken på lørdag, kjempefin tur med flott utsikt mot blant annet Galdhøpiggen og Glittertind. Parkering av bil rett bak hotellet. Et opphold på Brimibue anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Anettelill