Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Her var vi i forbindelse med vår ferie, og tilbrakte to fine dager her. På dag to gikk vi inn til Austerdalsbreen. Vi dro i flott vær, men fikk et forferdelig regnvær på vei tilbake. Men alt i alt en hyggelig, flott og heftig tur.
En deilig dusj og god middag gjorde susen. Overnattingsfasilitetene fungerte helt grei. Vi lå på «sovesal», og hadde egen familiehylle. Grei sovekomfort, men det er ikke unngå at det kan bli urolig, og at man synes veien til toalettet er en liten ulempe. Frokostene var etter god DNT tradisjon med havregrøt og hjembakt brød. Spisesal og oppholdsrommet hadde store vinduet slik at den storslåtte naturen kom inn.
Ellers var bestyrerne flinke og sosiale, og vi følte oss veldig velkomne.
Men vis en skal si noe som bør gjøres noe med, så er det tørkefasilitetene. Var mer badstue enn tørketrom.
Men alt i alt en flott og hyggelig opplevelse. Hit kommer vi gjerne tilbake!

5  Takk, hildeskovli
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted med overnatting tiknyttet til Den norske Turistforening. Åpent hver helg ut oktober 2019. Inntil videre i hele sommersesongen. Anlegget er tegnet av Snøhetta arkitekter. Verdens vakreste mot flere brearmer til Jostedalsbreen.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Anne Marit N