“En skjult perle ”
Anmeldelse av Bergmannskroa

Bergmannskroa
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Løkken
Beskrivelse: Løkken Verk ligger midt i hjertet av Trøndelag, omgitt av flott natur med mange muligheter for opplevelser. Her kan du gå turer, finne rolige fiskevann eller prøve laksefiske i den kjente lakseelva Orkla. Løkken Verk er et lite sted som ble bygget rundt gruvevirksomheten som startet her i 1654. Det var 333 år med gruvedrift her. Nå er gruva nedlagt, men fortsatt kan du oppleve gruvesamfunnet. Du kan besøke Gammelgruva og lære mer om gruvedrift i gammel tid, eller ta en tur med Thamshavnbanen, som er Norges eldste elektriske jernbane. Det lages også mye god lokalmat i vårt område, og denne kan du smake på Bergmannskroa. I sommer kan du overnatte både på Bergmannskroa og historiske Orkla Gjestebolig.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet er helt fantastisk! Kokken Stein var med på å starte Bølgen & Moi og satser nå på å lage et lokalt sosialt knutepunkt med events og happenings. Han har et stort fokus på sesongens og veldig lokale råvarer.

Menyen er langt bedre enn hva man kan forvente av det noen andre anmeldere har formulert som en "veikro", så noen blir nok overrasket over det som ved første øyekast kan virke som høye priser (hvis du sammenligner med veikroer som kun har ufaglærte som varmer ferdigmat). Hvis du ser på hva du faktisk får og kjærligheten som ligger bak - så er dette faktisk ekstremt billig for det du får. Menyen er mer i retning fine dining enn kro-mat.

Dette er absolutt verdt et forsøk og kan anbefales på det varmeste!

Takk, L0stViking
Stein D, Daglig leder på Bergmannskroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Dette var stor stas. Det gir inspirasjon til videre innsats for alle oss som jobber hardt med å få Rong til å rulle og gå videre. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. juni 2021

Dyr mat uten smak, kalde retter.
Anbefales ikke.
Spist der før, mye bedre mat og hyggeligere priser da.

Takk, 56adriiii
Stein D, Daglig leder på Bergmannskroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi har endret menyen og kommet oss godt i gang igjen etter en vanskelig tid. Håper at du har mulighet til å ta turen en gang til for å sjekke. Prisene er det nok det norske skatte- og avgiftssystemet som bestemmer storparten av.

Anmeldt 16. november 2020

Smakløs mat og dårlig service.deprimerende interiør og generelt trist veikro på Løkken Verk.Passerer forbi neste gang

Dato for besøk: november 2020
Takk, KateS12345678
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Tørreste og mest smakløse mat jeg har fått på lenge, blir ikke noe flere besøk dit når vi drar hjem fra hytta nei

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Casami123

Hei. Vi er i gang med ny meny og flinke kokker. Takker for din tilbakemelding. Ta gjerne turen innom for å prøve.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Søndagsbuffeen i dag var en enorm skuffelse. Kald mat, fæl smak på enkelte retter (ertestuing var gammel og maisstuingen var sur). Ganske tomt for mat, sene med å fylle på mer mat og da fikk man restene som ingen ville ha.
Dette var ikke verdt pengene.
Spist a la carte tidligere og det var bra.
Veldig tvilsomt om jeg kommer tilbake.

2  Takk, 30Magali

Har du vært i Bergmannskroa? Del dine erfaringer!