“Elendig Club Sandwich”
Anmeldelse av The Well Restaurant

The Well Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Sofiemyr
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Min mann og jeg bestilte The Well Club Sandwich på Brasseriet. Vi har ofte bestilt Club Sandwich på ferie i utlandet og har aldri blitt skuffet.
Vi har aldri spist Club Sandwich i Norge og ville prøve. Vi ble kjempeskuffet. 2 tykke skiver med grillet surdeigsbrød som var så hardt at vi ikke klarte å skjære over brødet. Langt mindre å bite over uten fare for å ødelegge tennene. Grønn salat, 2 store skiver tomat, noen få tynne skiver kyllingfilet og litt aioli på toppen. Ingen chips eller salat ved siden av slik vi alltid har fått i utlandet. Jeg måtte påpeke for servitøren at bacon manglet. Hun beklaget og kom straks tilbake med kaldt bacon. Jeg vil si at en god Club Sandwich også skal inneholde ost og stekt egg. Toast ikke surdeigsbrød. Ikke imponert over maten. Servitøren beklaget og gav oss 15% avslag.

Takk, Stay33733769128

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha sett anmeldelser på Trip Advisor, var jeg spent på hva jeg kom til å mene om denne restauranten!
Dette var en helt fantastisk opplevelse fra ende til annen
Maten og service kan ikke bli bedre!
Bruchetta, kveite og sitronterte var laget fra botn av på kjøkkenet her på The Well, og wow. Dette var nydelig. Så mange smaker som til sammen ga en perfekte smaksopplevelse for meg

2  Takk, Inger Hegge S
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte cæsarsalat som ikke levde opp til forventningene. Kyllingen var dekt av noe gelelignende som vistnok skulle være fettet i kyllingen. Ikke vet jeg, men appetittvekkende var det ikke. Ellers var servicen bra.

Takk, Trine Lise S
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Vår servitør(lærling) Julius anbefalte pizza, og den var veldig god med masse smak! Desserten var også topp. Porsjonene var akkurat passe for oss. Men det var servitøren som gjorde at opplevelsen ble perfekt! Vi kommer igjen!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 307anked
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Maten var veldig god. Det som trakk litt ned var menyen og utvalget.

I tillegg så var det svært lite steinsopp på steinsopp pizzaen. Det var masse Shimeji sopp på den. Kunne kanskje kalt det sopp pizza istedenfor, da pizzaen var dominert av en annen type sopp enn steinsopp.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, K8225HQsaras

Har du vært i The Well Restaurant? Del dine erfaringer!