Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Overnatta her på veg mot Sunndalsøra. Dette er eit lite sted, men slik eg likar det . Hyggeleg atmofære, trivelege fol og god mat. Små ganger og lite bad , men rent og fint. Eget kjøkken og uteplass. Litt rustikk innredning men koseleg, kan gjerne overnatte på nytt

Takk, Kai T
Anmeldt 21. juli 2020

Vi overnattet her i sommer. Stedet har en koselig og lun atmosfære i rustikke omgivelser både i rommene og i restauranten. Spesielt koselig ved middagsbordet, der vi fikk servert nydelig mat. Rommene var enkle og sparsommelig innredet, men inneholdt det som var nødvendig. Helt ok til en absolutt overkommelig pris.

Romtips: Rom i 2-3 etasje er å foretrekke.
Takk, kjells134
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Koselig sted, med hyggelig vertskap. Fin beliggenhet når man er på gjennomreise. Gode senger. God mat i restauranten. Fint med mulighet for å lade el-bil. Praktisk med selvbetjent frokost. Koselig takveranda på kvelden.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hrunden
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Overnattet på Fannarheimr i forbindelse med at jeg var sjåfør til og fra turnsamling i Orklahallen. Spiste nydelig middag, mef hovedrett og dessert etter kokkens anbefaling. Rent og pent rom, med god seng, og sov som en stein. Veldig trivelig vertskap, i uformelle omgivelser. Snakket lenge med verten Tor, som fortalte om hverdagen i driften av huset siden de startet for 25 år siden. Mye av det de serverer høster de selv fra naturen og egen hage bak huset, blant annet soppsanking, røyefisking, jordbær- og urtedyrking. I tillegg kjøper de vilt fra lokale jegere, og storfe fra lokale bønder, som de skjærer ned og videreforedler selv. De røyker blant annet fisk og kjøtt. Det virker som om de kombinerer nøkternhet, med godt håndverk, og selv om driftsmåten er tidkrevende gleder de seg over mangfoldet i hverdagen, og at driften har blitt en livsstil. De er med rette stolte av å være så mye selveberget som de er. For oss gjester gir det en unik, avslappende og velsmakende opplevelse. Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
3  Takk, 241rune_
Anmeldt 9. februar 2016 via mobile enheter

Meget god mat og trivelig vertskap. Anbefales. Litt utenfor allfarvei, ligger i Fannrem sentrum, men verdt en stopp.
Nils Arne Eggen sin hjemplass.
Godfoten..
Knyken skisenter i nærheten.
Orkla ett fiskeeldorado på sommeren.
Thamsbanen til Løkken og gruvene.

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, Bjørn Arivd M