Ett sted man maa besoke

Anmeldt 25. august 2020
Excursion550144
Nydelig oase bygget med kunnskap, erfaring og kjærlighet

Anmeldt 20. august 2018
hegesolerod
Gjøvik, Norge

Anmeldt 25. august 2020

En liten hage men en stor opplevelse. Jeg her besokt mange hager i mitt liv men det var noe helt eget med denne hagen. Totenvika er nydelig i seg selv, men helt ut av det bla kommer du inn i ett lite eventyr. Helen guider deg igjennom sin historie med denne hagen og du kjenner hvor autentisk alt er her. Du reiser derfra full av inspirasjon og tenker : hvorfor i all verden har jeg ikke vaert her for !!!!!!!! Av alle hager rundt Mjosa er denne den forste man maa besoke. Tusen takk Helen, jeg koser meg med boka di hver dag og drommer om roser, klematis - desidert en meget god medesin mot regnfulle dager.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Excursion550144
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Selv nå helt på slutten av en ekstremsommer har denne hagen mye å by på. Helen Fredholm viser rundt, forteller og øser av sin kunnskap. Har du konkrete spørsmål, får du svar og råd. Alle artsnavn kommer også på norsk og/eller latin.

Vår viktigste opplevelse var likevel at hagen har så mange lag og rom, enten du går i ett enkelt bedd eller rundt neste hjørne, ser du noe mer. Hagen avslører ikke alle sine hemmeligheter med en gang, men avdekker en og en.

Besøk hagen, få en guidet vandring og nyt kaffen i valgfritt uterom med skygge, sol, ly eller mjøsutsikt.

Butikken byr også på spennende oppdagelser og unike produkter du ikke finner andre steder.

Anbefales først og fremst for voksne i alle aldre. Tilrettelagt for barnevogn og rullestol.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, hegesolerod
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Å besøke Fredholm hageopplevelser er både inspirerende og hyggelig. Omvisningene er vel verdt å få med seg. Hagen og omvisningen gir en god innføring cottage garden. Det er også en hyggelig butikk her.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, martinenstad
Anmeldt 25. juli 2015 via mobile enheter

For alle med interesse for hage, gir et besøk på Fredholm masse inspirasjon. Her får man tips ideer samtidig som man får drikke god kaffe i hyggelige omgivelser.

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, b_rdk