“Søndafsbufé”

Torsætra Kafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Skreia
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat! Og for et utvalg!!
Alt fra A til Å
Mange gjester, men fikk fort bord. Koselig omgivelser. Litt dyrt, men verdt det.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Heidi H

Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

To år siden forrige besøk, og likelike fornøyd nå som da. Alle slags godsaker, spekemat, forskjellig fiskeretter og mange slags varmmat. Må heller ikke glemme dessertbordet med bl.a tilslørte bondepiker, krokanfromasj og sjokoladepudding. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, BeritL_12
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Hvis du spiser til du sprekker på Torsætra, dør du ihvertfall lykkelig! Matopplevelse i særklasse. Verdt hver krone.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, trondm949
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Var der på en søndag da de har bufé. For et utvalg!
Så mye å velge i, vanskelig å vite hva man skal ta. Jeg tok fisk og kokken sa jeg måtte ta hurdersus til fisken. Det ble en utrolig god smak med det attåt. Mange kjøttretter varierte fra uke til uke.
Koselig atmosfære, var mange kunder der. Men fikk plass med en gang. Stort og fint lokale

Dato for besøk: april 2019
Takk, Heidi H
Anmeldt 12. desember 2018

Ypperlig søndagsbufet! Tror aldri vi har fått bedre mat! Og som ekstraservice ble vi fortalt om alle spesialiteter og til hvilke retter disse passet, og gjett om de passet! Utmerket!

Takk, sveohaug

Reisende som så på Torsætra Kafe, så også på

Har du vært i Torsætra Kafe? Del dine erfaringer!