“Supert mat”

Maitree Thai & Sushi Cafe
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Hokksund
Kjøkken: Sushi, Japansk, Thai
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Opplev havets lekkerheter, sushi, sashimi og maki av alle slag, og våre fantastisk gode Thaigryter. Våre kokker er kjente for deres kreativitet. Vår varme atmosfære kommer umiddelbart til å få deg slappe av mens vi gjør vårt beste for å gi deg en spennende matopplevelse. Vi har en herlig meny som tilbyr mange unike smaker! Maitree Thai & sushi cafe er den perfekte destinasjonen for ditt neste restaurant besøk, uansett om det er en intim middag for to eller en stor gruppe. Vi har servering 6 dager i uken.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Spiser her fra tid til annen og maten er alltid like god! Ypperlig sushi, drar fra Drammen for og hente sushi her i Hokksund. Anbefales på det sterkeste både for sushi og de andre rettene.

Takk, detvardasombare

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Utsøkt sushi! Har ikke mye å trekke for! Utseende er nok inspirert fra Thailand og før en utenlandsk følelse av maten. Har også rekechips, som jeg ikke har funnet mange andre steder!

1  Takk, minmeningfranorge
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Anbefaler maten her, både tai mat og sushi er kjempegodt. Hyggelig og serviceminded servitør og rask servering. Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, Anne S
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig deilig Sushi her, og hyggelig personale.
Både takeaway, uteservering og inne.
De har også øl og vin.åpent til kl 21 hver dag.

1  Takk, Henning O
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Sushien hos Maitree skuffer aldri, ingen andre i området som har noe i nærheten av kvaliteten som Maitree. Bestiller herfra hver gang vi skal ha Sushi.

1  Takk, Christian V

Reisende som så på Maitree Thai & Sushi Cafe, så også på

Vestfossen, Buskerud
Hokksund, Øvre Eiker

Hokksund, Øvre Eiker

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Maitree Thai & Sushi Cafe? Del dine erfaringer!