“En koselig kveld... 👌😊”

Maitree Thai & Sushi Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Hokksund
Kjøkken: Sushi, Japansk, Thai
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Opplev havets lekkerheter, sushi, sashimi og maki av alle slag, og våre fantastisk gode Thaigryter. Våre kokker er kjente for deres kreativitet. Vår varme atmosfære kommer umiddelbart til å få deg slappe av mens vi gjør vårt beste for å gi deg en spennende matopplevelse. Vi har en herlig meny som tilbyr mange unike smaker! Maitree Thai & sushi cafe er den perfekte destinasjonen for ditt neste restaurant besøk, uansett om det er en intim middag for to eller en stor gruppe. Vi har servering 6 dager i uken.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Det var en magisk kveld på Maitree sushi og Thai, hvor vi smakte gode retter, tilberedt med hjerte og oppmerksomhet som direkte tok oss med på en tur til Thailand. Fantastisk pad thai med sprø and og håndlagde sauser. Utmerket kvalitet på råvarer. Hjemmelaget dessert: en nydelig myk eplepai med vaniljeis som minner om en tradisjonell bestemors stil ❤️ Take away -tjenesten er også nøyaktig Utmerket service og gjestfrihet Sterkt anbefalt ✌️

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kagjlu

Anmeldt 26. juli 2021

Utrolig god mat og hyggelig personalet men hvis man bestiller takeaway bør man belage seg på ringe til de i 20-30 min før man får svar, for å deretter vente på maten i kanskje en halvtime og i tillegg er maten ofte forsinket 10-20 minutter når man kommer for å hente. Alt i alt må man beregne å bestille minst en time før man ønsker maten. Fikk svidd sushi en gang rett før stengetid så opplever redusert kvalitet når det er travelt men alt i alt fornøyd.

Takk, emiliee696
Anmeldt 9. april 2021

Vi fikk ikke med spisepinner. Vi fikk med to halvfulle begeret med soyasaus til 28 biter sushi. I tillegg bestilte vi vårruller til 79kr (2 stk), disse var bittesmå. Jeg har fått bedre og større vårruller til 10kr stykk i Tønsberg (My café). Rett og slett skuffet over det meste. Smaken veide ikke opp prisen i tillegg til at de virket meget sparsomme.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 709minad
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Variert og smakfull meny. Tilpasser godt ved allergier. Trivelig sted å spise, men også bra take-away

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, siljekg
Anmeldt 27. august 2020

Meget fornøyde. Alt smakte virkelig godt og var pent anrettet på fatet. Mange som var der og mange hentet mat

Dato for besøk: august 2020
Takk, KaiStick

Reisende som så på Maitree Thai & Sushi Restaurant, så også på

Hokksund, Øvre Eiker

Har du vært i Maitree Thai & Sushi Restaurant? Del dine erfaringer!