“Søndagsutflukt”

Mirawa House
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Hokksund
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Anbefales
Vi spiste 3 retters middag med deilig vin og god service. Alle hadde forskjellige retter og alle var fornøyde . Vi kommer tilbake

Takk, monicab885

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Kjedelig mat, uten den store smaksopplevelsen.
Maten var smaksløs og var ikke spesielt pent dandert. Risen var tørr og smakte ingen ting.
Maten kom raskt og det var tydelig at alt ble lagd på samme lest siden alt smakte det samme og det var slengt noe oppskåret paprika over den innbakte kyllingen. Det er stive priser på maten i forhold til hva du får. Har spist bedre og billigere mat fra foodtrucker enn her.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, B5745NQmonica
Anmeldt 19. oktober 2020

Har spist mye her opp gjennom årene. Aldri skuffende. Over gjennomsnittet i forhold til andre kinarestauranter jeg har vært på. Anbefaler spesialitetene, gjerne Gon Bao eller Sichuan da jeg liker litt sterkt.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, hanserikk2014
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Maten skuffer ikke meg. Ikke lenge å vente på mat og drikke. En god del folk faktisk. Spiste fritert blekksprut som var helt grei. Men det de kalte antibac lignet mest på vann da det ikke luktet noe som helst. Et besøk på toalettet var en skuffelse, da det så lite rent ut. Her bør de skjerpe seg i disse corona tider.

Dato for besøk: september 2020
Takk, KaiStick
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Vi er 4 personer . Pris er Ok . Mat smaker vanlig ikke noe spesiell . Serviset er greit. Vi kommer kanskje tilbake

Dato for besøk: desember 2019
Takk, nguyetthun2019

Reisende som så på Mirawa House, så også på

Har du vært i Mirawa House? Del dine erfaringer!