“Skuffende”

Spidsbergseter Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Venabygd
Anmeldt 27. juli 2021

Ble møtt av en passe hyggelig fyr som ba oss finne et bord og han skulle komme for å høre om drikke til maten, han så vi ikke igjen.
Alle bord var reserverte og vi ble stående til det kom ei dame som sa vi kunne sette oss tross reservert.

Maten var rømmegrøt der rømmen må ha blitt utelatt og spekemat der det kun smakte salt pølse av alt. Spekefatet var tomt og vi måtte spørre om de kunne fylle opp enda de sto der...altså!!
Grøten som ble servert var siste rest og med snerk.
Av flatbrød var det et helt igjen og der måtte vi også spørre om mer, da kom han med en håndfull smuler.

Et sted som kunne vært fantastisk men med elendig service og dårlig gjennomført ble dette bare en tragisk og skuffende opplevelse!!

Takk, Charotte H

Anmeldt 1. november 2020

Den som ikke får noe som faller i smak her har ett matproblem. Her er det av alle slag med en fenomenal smak

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, hugbre
Anmeldt 25. november 2018

Et utvalg av retter du egentlig ikke forventer noe sted og aller minst på et høyfjellshotell. Frokost lunsj og middag i aller ypperste klasse. Betjening som var oppmerksom og fjernet brukt service og bestill umiddelbart! Tiptop!!

Takk, jarled2013
Anmeldt 21. juli 2018

Jeg var så heldig å få oppleve deres buffet i forbindelse med en familiebegivenhet. Dette var aldeles fantastisk - kanskje den beste buffeten jeg noen gang har opplevd. Svært rikt og varierende utvalg og høy kvalitet tvers gjennom. Kelneren vår var aldeles glimrende - et muntrasjonsråd som SÅ gjestene. Dette var rett og slett en opplevelse av de sjeldne.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Wiktor H
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Her serverer de en fantastisk buffé!! Her finnes alt man kan ønske seg både fisk kjøtt og spennende vilt retter. Veldig koselig sted med setviceminded personal!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anitagr64

Reisende som så på Spidsbergseter Restaurant, så også på

Ringebu, Oppland

Har du vært i Spidsbergseter Restaurant? Del dine erfaringer!