Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde en natt første del av påsken.
Vi fikk god service av hyggelige mennesker. Spiste middag på hotellet. Det var en buffet som var veldig bra.
Rommet var enkelt, men rent og med gode senger.
Venabu har fantastisk beliggenhet med et veldig bra terreng for å gå på ski.
Vi var veldig fornøyd med oppholdet.

Takk, Ltef
VenabuFjellhotell, Resepsjonssjef på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2019

Hei,
takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

Sov over 1 natt i forbindelse med et skirenn. Veldig hyggelig betjening, god buffet og frokost, eget langrenns smørerom , biljard, dart og fotball spill. Litt slitent hotell, men en fantastisk beliggenhet. Bare å spenne på seg skia og gå rett ut i en nasjonalpark

Takk, christianhayopsahl

Takk for hyggelig omtale og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Urolig dårlig på kundeservice.. gamle rom hvor etter prisen hadde hatt råd til å pusse opp.hvertfall NPR man må betale selv ved avbestilling .. Maten er heller ikke noe spesielt og skryte av syns jeg.

Reisetype: Reiste alene
Takk, tommytrouble72
Line T, Daglig leder på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Takk for tilbakemelding. Trist å høre at oppholdet ditt ikke stod til forventningene. Vi har notert oss kommentarene dine.

Anmeldt 6. august 2018

Hadde bestilt "Peer Gynt-pakke". Veldig bra organisert fra hotellets side og veldig interessant å høre guiden fortelle om Peer Gynt på vei til Gålå.
Flott beliggenhet og flott turterreng, superhyggelig betjening og god mat. Rommet var helt ok, men hadde gjort seg med et lite kjøleskap. Vi var heldige å få rom i vestfløyen med super utsikt.
Anbefaler helt klart hotellet, vi kommer nok sikkert tilbake...
Takk for oss!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Brigitte N
VenabuFjellhotell, Resepsjonssjef på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2019

Hei,

takk for veldig flott anmeldese.

Hjertelig velkommen tilbake, kanskje under neste Peer Gynt?

Anmeldt 29. juli 2018

Vi bodde her 3 døgn i juli 2018 med halvpensjon. Helt utmerket. Beliggenheten er fantastisk, og turmuligheten "uendelige". Onsdagskvelder består middag av lokale retter som er en opplevelse i seg selv. Betjening med god lokalkunnskap, med gode forslag til dagsturer. Eget tørkerom etter en tur i styrtregn var et absolutt pluss! Hit kommer vi gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Karsten B

Hei,
takk for hyggelig anmelding på Tripadvisor.

Hjertelig velkommen tilbake en annen gang:)