Booking.comUSD 171
eDreamsUSD 171
CheapTicketsUSD 171
Orbitz.comUSD 171
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bra utgangspunkt for tur med og uten ski. Pent område og det kan legges opp til både enkle og mer utfordrende turer. Hesteridning på stedet. Enkle rom og hotellet bærer litt preg av alder. God 3 retters middag og svært effektiv servering.
Utrolig god service fra Line og staben.

1  Takk, 636TomL
Line Tvete, General Manager på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Tusen takk for koselig tilbakemelding :-) Godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Håper å se dere ved en annen anledning:-)

Anmeldt 6. mars 2020

Koselig fjellhotell i flotte omgivelser både sommer og vinter. Mange turmuligheter og alternative turer. Opplevde god stemning i stua på kveldstid, med levende musikk. Behjelpelig med handicap-vennlig rom. God frokost og god service generelt.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Akg1710

Tusen takk for hyggelige kommentarer:-) Vi setter pris på det.

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Dro hit på helgetur med foreldrene mine nå i oktober og alle var kjempefornøyde med oppholdet. Rom med fin utsikt, kjempegod buffet, hyggelig betjening, fine fellesområder og topp beliggenhet for tur. Det er veldig hjemmekoselig og rent der. Vurderer sterkt å dra tilbake neste år når været er litt varmere.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, majaantonieo
VenabuFjellhotell, Resepsjonssjef på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på Tripadvisoir og velkommen tilbake en annen gang:)y

Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde to fine døgn på hotellet med enkelt rom og god mat. Spesielt ble vi veldig begeistret for buff med «NORSK MAT» på onsdagskvelden. Hyggelig hotell som kan anbefales og med fint utgangnspunkt for turer i fjellet.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, reisegladeto

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og velkommen igjen:)

Anmeldt 27. august 2019

Trivelig mottakelse, greie rom, store stuer med komfortable stoler og utsikt til de flotte omgivelsene. Det var det som møtte oss.
Og maten! Herlighet, så nye godt!
Vi hadde ikke tid, denne gangen, til å gå turer i området. Men det gjør vi neste gang, for det er et nydelig terreng til alle kanter.
Trivelige folk hvor man enn snudde seg. Dette er en perle i fjellheimen!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, inka29
VenabuFjellhotell, Daglig leder på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Tusen takk for koselig tilbakemelding og rangering :-) Vi setter stor pris på gode ord. Takk for besøket :-) og velkommen igjen.