eDreamsUSD 183
CheapTicketsUSD 193
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dro hit på vei gjennom Rondane på vei til Trondheim. Hadde ikke spesielle forventninger. Regnet med et enkelt fjellhotell med norsk kafemat. Standarden var ikke mer enn forventet på rom og hotell lokaler, det trengs betydelig oppgraderinger. Men alt virket og fungerte. Maten derimot var smakfull og det var fine løsninger i disse coronatider som gjorde alle måltider både hyggelige og smakfulle. Betjeningen var hyggelig og ordentlige. Vi var også heldige å få med oss klassisk intimkonsert på kvelden, med dyktige profesjonelle musikere. Meget bra!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, paulfR5079EY
Line Tvete, General Manager på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Tusen takk for positiv tilbakemelding :-) Våre rom har ulik standard, men vi jobber med å oppgradere. Glad for å høre at dere ellers hadde et hyggelig opphold hos oss.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble godt tatt vare på av hele personalet. Alt for oss og opptatt på hvordan vi kunne få det best mulig. God takling av smittevern. Flott utgangspunkt for gode turer, lange og korte. Med utsikt mot Rondane fra mstsslen. Vi kommer gjerne tilbake. Takk

Takk, BeritNorge

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Velkommen igjen:-)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bra utgangspunkt for tur med og uten ski. Pent område og det kan legges opp til både enkle og mer utfordrende turer. Hesteridning på stedet. Enkle rom og hotellet bærer litt preg av alder. God 3 retters middag og svært effektiv servering.
Utrolig god service fra Line og staben.

1  Takk, 636TomL

Tusen takk for koselig tilbakemelding :-) Godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Håper å se dere ved en annen anledning:-)

Anmeldt 6. mars 2020

Koselig fjellhotell i flotte omgivelser både sommer og vinter. Mange turmuligheter og alternative turer. Opplevde god stemning i stua på kveldstid, med levende musikk. Behjelpelig med handicap-vennlig rom. God frokost og god service generelt.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Akg1710

Tusen takk for hyggelige kommentarer:-) Vi setter pris på det.

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Dro hit på helgetur med foreldrene mine nå i oktober og alle var kjempefornøyde med oppholdet. Rom med fin utsikt, kjempegod buffet, hyggelig betjening, fine fellesområder og topp beliggenhet for tur. Det er veldig hjemmekoselig og rent der. Vurderer sterkt å dra tilbake neste år når været er litt varmere.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, majaantonieo
VenabuFjellhotell, Resepsjonssjef på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på Tripadvisoir og velkommen tilbake en annen gang:)y