Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. juli 2021

Vi hadde behov for en miniferie og ønsket oss et sted i fjellheimen. Var i begynnelsen litt usikker på valget- men dette var helt fantastisk. Naturen og omgivelsene var fantastisk og hotellet var helt topp, selv om det er noen år siden det ble bygget. God atmosfære, hyggelig betjening over alt og sist men ikke minst - HVILKEN MAT!! Jeg har reist mye i både mitt arbeidsliv og privat, men frokosten og ikke minst middagene hører til i toppklassen av hva norske restauranter kan tilby. Det var første gangen vi la ferien til Gudbrandsdalen og Venabu, og en ting er sikkert vi kommer tilbake hit.
Stedet anbefales !!

2  Takk, Per741
Juergen Kroemeke, Gjestetjenester/resepsjon på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei, takk for veldig hyggelig omtale og velkommen tilbake en annen gang:)

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

En enkel overnatting på lengre reise. Usedvanlig vakkert sted. Tradisjonsrike bygninger, rikelig med plass. Hyggelig personale, utmerket kjøkken - enkelt i disse coronartider, men godt, og vi fikk et helt kurant rom med gode senger og fjellutsikt. Badstuen ble gjort tilgjengelig og var en nytelse. Litt alderssteget men Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, DagB45

Hei, takk for veldig hyggelig anmelding og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Vi hadde en uke som absolutt innfridde. Hytta var sjarmerende, og inneholdt alt man trengte av utstyr. Vi har fylt uka med skigåing, fyring i peisen og gode glass rødvin. Kunne ikke hatt det bedre:) En kveld med norsk matbord var også utrolig hyggelig, med nydelig lokalmat på hotellet. Til tross for rolige tider pga Corona, gjorde vertskapet sitt aller beste for at vi skulle trives! Til slutt må vi nevne at området rundt hotellet og hyttene har supre løypenett, og fantastisk natur. Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, Ranijo
Ingeborg Victoria Tvete, Markedsføring på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til Venabu.

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Herlig helg med sesongens første snø. Koselig rom, hyggelig atmosfære og super service. Nydelig mat gjennom hele oppholdet. Deilig fondue på fredag, kjempegod frokost og en fantastisk 12-retters vinmeny med vin på lørdag. Gleder meg allerede til neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, ACnyberg
Ingeborg Tvete, Annet på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2020

Tusen takk for hyggelig anmelding og velkommen igjen til neste års viltaften:)

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Stedet har nok fått en ny til å styre, for ja når det ble surr fra deres side var det nesten som de sa det var vår feil. Vi kom opp den dagen vi hadde bestilt men hytta vår var ikke ledig, de ringte mens vi var på vei opp. Og vi fikk en annen hytte en dag men med for få senger og måtte bo i en privat hytte de ordnet. Mye styr, men de lovet kompensasjon og løsning og kanskjr orde at vi kunne ha den andre hytten en dag til om det ble sånn.
Ja den var grei, men dagen etter når vi får hytten vår så luktet det sterk urin på badet( vaskeren kom og vasket igjen, men det kom fra kloakken så gikk ikke vekk).
Bestikk, glass etc var møkkete så vi måtte kjøre en maskin med det meste før vi brukte det. Hytten i seg selv er super fin(nedstøvet og skulle vært vasket bedre), men etter jeg har vært det før og min mor(hat vært det mange ganger før) var dette en opplevelse som gjør at man ikke vil tilbake.
Vi gledet oss til nærmat aften som som er hver onsdag og vi fikk plass(hadde bestilt bord). Jeg hadde brukt en time på å legge sønnene min i vogna så jeg kunne få nyti maten og eieren velger å stå rett over vognen å rope ut informasjon om maten. Så ja hun vekket han. Selv andre kommenterte det høyt at hun sto rett over han og skrek nedover også, skjønnet at hun ikke forstår seg på å ha små barn. Og maten er grei. De andre som jobbet der var hyggelige. Og når min mor får tilbud en ekstra dag på slutten så sier hun jo ja. Det er en fast sum så kan man velge å bo i fem eller syv dager for samme pris . Mens når min mor skulle dra så krangler sjefen på å sette ned prisen for nei hun fikk en dag ekstra?? (Som er egentlig med i prisen) de fleste andre stedet hadde gitt en måltid og redusert pris, men denne dama skal lage ubehag for min mor og kreve full pris for alt etter alt med hyttetullet som var dems feil. Nei anbefaler IKKE stedet. Er et sted rett nede i veien med fine hytter eller campingplassen rett ved som jeg lett hadde valgt før dette stedet her igjen. Hun burde lære seg serviceyrket den eieren eller holde seg unna så de andre hyggelige kan styre for dette var ubehaglig alt sammen!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, thailandoct2015
Line Tvete, General Manager på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Det er trist å lese det du skriver, vi forstår nå at det var flere ting som ikke fungerte for dere.
Vi beklager veldig at oppholdet hos oss ikke ble som forventet.
Vi ønsker at alle våre gjester skal ha en god opplevelse av Venabu og tar med oss dine innspill i vårt videre arbeid.