Agoda.com
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Vi leide hytte, gikk ned en størrelse fra i fjor. Alt var godt tilrettelagt i hytta, god plass for 2 pers. Litt klaustrofobisk i overkøya . Utrolig heldige med vêret, kjøpte fiskekort i år også, men ikke tegn til fisk. Flott turterreng for både spreke og mindre spreke

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 368elses
Juergen Kroemeke, Gjestetjenester/resepsjon på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Hei, takk for veldig hyggelig omtale og velkommen tilbake en annen gang!

Anmeldt 16. august 2021

God stemning, hyggelige peisestuer. Helt topp frokost, middagene var gode, men kanskje litt trauste. Utsikt og turmuligheter er svært bra! Dart, biljard og bordtennis var veldig slitt, og til dels ubrukelig. Sengene var gode, og rommet var rent, men litt slitent.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Trommern
Juergen Kroemeke, Gjestetjenester/resepsjon på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og pusser opp deler av hotellet. Vi setter pris på din tilbakemelding, og tar den opp til vurdering for vårt videre arbeid.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi hadde behov for en miniferie og ønsket oss et sted i fjellheimen. Var i begynnelsen litt usikker på valget- men dette var helt fantastisk. Naturen og omgivelsene var fantastisk og hotellet var helt topp, selv om det er noen år siden det ble bygget. God atmosfære, hyggelig betjening over alt og sist men ikke minst - HVILKEN MAT!! Jeg har reist mye i både mitt arbeidsliv og privat, men frokosten og ikke minst middagene hører til i toppklassen av hva norske restauranter kan tilby. Det var første gangen vi la ferien til Gudbrandsdalen og Venabu, og en ting er sikkert vi kommer tilbake hit.
Stedet anbefales !!

2  Takk, Per741

Hei, takk for veldig hyggelig omtale og velkommen tilbake en annen gang:)

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

En enkel overnatting på lengre reise. Usedvanlig vakkert sted. Tradisjonsrike bygninger, rikelig med plass. Hyggelig personale, utmerket kjøkken - enkelt i disse coronartider, men godt, og vi fikk et helt kurant rom med gode senger og fjellutsikt. Badstuen ble gjort tilgjengelig og var en nytelse. Litt alderssteget men Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, DagB45

Hei, takk for veldig hyggelig anmelding og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Vi hadde en uke som absolutt innfridde. Hytta var sjarmerende, og inneholdt alt man trengte av utstyr. Vi har fylt uka med skigåing, fyring i peisen og gode glass rødvin. Kunne ikke hatt det bedre:) En kveld med norsk matbord var også utrolig hyggelig, med nydelig lokalmat på hotellet. Til tross for rolige tider pga Corona, gjorde vertskapet sitt aller beste for at vi skulle trives! Til slutt må vi nevne at området rundt hotellet og hyttene har supre løypenett, og fantastisk natur. Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, Ranijo
Ingeborg Victoria Tvete, Markedsføring på Venabu Fjellhotell og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til Venabu.