eDreams
Agoda.com
Priceline
StayForLong
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vær der for å feire mine foreldres bursdag. Bodde i hotellfløyen over Karlsvogna fjelland, men på feil side så vi fikk utsikt ut til gårdsplassen. Dette fordi det var helt fullt. Det var det eneste negative. Spidsbergseter er topp på alle måter. Mange små stuer man kan samle seg i , hvis man ikke vil på dans på låven. Musikk hver kveld.
Maten! Helt fantastisk med det store Gudbrandsdalsbordet. Kjempestor buffé med alt du kan ønske deg. Masse kortreist mat.

Turterrenget er helt topp, med turer både for den erfarne fjellturer og den som bare vil gå en liten tur.
Turforslag ligger på hvert rom. Karlsvogna fjellbad med flere basseng, badstu og mye annet.

Har bodd her mange ganger og kommer gjerne tilbake. Liker meg best på høst og vår, uten snø. Det ble torsdag til søndag denne gang.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 476erikl
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2019

Hei Erik og takk for fin tilbakemelding :)
Håper dere får anledning til flere turer og at vi da har mulighet å tilby rom med balkong og utsikt mot fjellet. Høsten er ekstremt populær hos oss og her kan det lønne seg å booke nesten et år i forveien for å sikre seg plass.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 3. oktober 2018

God mat og hyggelig betjening. Dans til levende musikk for folk i alle aldre.

De mange stuene er som et lite museum på fjellet.
Fjellsuitene er fine, men rommene for øvrig kunne hatt bedre standard, selv om alt var rent.

Romtips: Velg fjellsuite eller rom med balkong
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jbirc

Takk for din tilbakemelding. Det er fint å høre at du har hatt et hyggelig opphold hos oss :)
Vi jobber hele tiden med å utbedre standarden på hotellet og tar ting alt ettersom det finnes tid og penger. Det finnes en plan for fjell-leilighetene men vi kan ikke si sikkert når denne blir iverksatt. Inntil videre er dem fortsatt et veldig fint alternativ for dem som ønsker litt større plass og mer frihet under oppholdet sitt, samtidig som man bor med hotellets alle fasiliteter rett ved siden av. Vi kan også avsløre at det kommer til å bygges nye leiligheter som skal stå klare til påske 2020 og som kommer til å være en del av det vi leier ut til våre gjester :)

Anmeldt 7. september 2018

Ypperlig mat; de serverer noe så sjeldent som en delikat, rikholdig og velsmakende buffet, både til frokost og middag. Oppholdsrommene er i grunnen trivelige, selv om innredningen best kan bestkrives som 'gjør-det-selv-gøyal'.
Rommene var store, med gode, nye senger, men også her hadde amatørene boltret seg i innredningen; hos oss var det helt grei trepanel på veggene, men med lasert(?) skyggevirkning for å ligne tømmer. Badet var skikkelig ulekkert, med eldgammel svartsopp, mugglukt, klissete dusjforheng, dusjvann over hele gulvet og fuktskader rund baut. Ingen hårføner. Det skal dog nevnes at de andre i reisefølget var atskillig heldigere med sine bad.
Peer Gynt-opplegget med buss, guide og nattmat var helt supert.

Romtips: Be om et rom med nyrenovert bad!
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, marimur
Elise L, Eier på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Hei Marimaur!
Tusen takk for besøket og for tilbakemeldingen din :)
Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med maten, vi får utrolig mye skryt av kjøkkenet vårt noe vi er veldig stolte av.

Kjempebra at du også er fornøyd med rommet, her har vi har brukt et eget interiørfirma for å velge farger og materialer, så vil ikke kalle de amatører :) Men smaken er som baken - todelt! Badene har vi dessverre ikke rukket å pusse opp enda, men det ligger i planene. Svartsoppen du nevner skal vi selvfølgelig få renhold til å sjekke opp - dersom dette stemmer skal vi selvfølgelig få ordnet opp i det asap. Hårføner har vi til utlån i resepsjonen, noe som også står i rom infoen.

Ellers har du helt rett i at det er mye "gjør-det-selv-gøyal"- vi er et privateid hotell og har bygget gjennom 40 år. Det er dette som gjør oss spesielle, her finner du ikke standard interiør som på de fleste kjedehotell - noe vi absolutt kommer til å fortsette med!

Supert at du var fornøyd med Peer Gynt opplegget - vi får generalt mye skryt for pakkene våre!

Takk igjen for tilbakemeldingen og velkommen tilbake ved en senere anledning !

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte hotellrom med balkong! Balkongen var felles for alle rom, se bildet, nærmest en svalegang. Soverommet knøtt lite! Vi håper maten er god. Vi kommer uansett ikke tilbake! Har ikke mer å si, vi er skuffet!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, gretegm

Hei Grete!
Takk for besøket og tilbakemeldingen din. Vi synes det er synd at du ikke ventet med å skrive denne tilbakemeldingen til du hadde opplevd mer av hotellet - jeg er helt sikker på at mat, service og atmosfære hadde veiet opp for balkongen du ikke var fornøyd med. Selve rommet er nok på størrelse med standard hotellrom.

Vi håper vi uansett ser dere igjen - velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2018

Jeg har ofte kjørt forbi, men aldri overnattet på Spidsbergseter før anledningen dukket opp i forbindelse med en familiebegivenhet.
Middagsbuffeten på fredagskvelden var noe av det flotteste jeg har opplevd; utrolig innholdsrik, svært høy kvalitet – rett og slett en fantastisk buffet. Som eksempel kan nevnes at de hadde 4 – 5 forskjellige typer gravet laks. Også frokosten sto i stil; aldeles nydelig. Dessverre manglet opphavsinformasjon til de mange nydelige råvarene. Her må mange norske restauranter gå nærmere i seg selv og informere og vise stolthet over ypperlige lokale matvarer og leverandører.
Personellet var svært hyggelige, omgivelsene er fantastiske, lokalitetene er flotte og innholdsrike, bl.a. med en svært hyggelig akkevittbar som kan by på et vanvittig utvalg av akkevitter.
Festmiddag på lørdag var av samme klasse som buffeten - glimrende.
Rommene var også fine med svært gode senger og en ypperlig sovekvalitet.
Hotellet har også svømmebasseng – jeg hadde gjort for dårlig research og hadde dessverre ikke med badetøy.
Spidsbergseter var noe langt mer enn jeg hadde forestilt meg – veldig bra!!

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Wiktor H

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold :) Vi håper å kunne ønske deg velkommen til oss flere ganger!