Merethe T
Lillehammer, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020via mobile enheter
Julia Hamre, MarketingSpidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. sep. 2020
Takk for din anmeldelse av besøket her hos oss :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og det er hyggelig å se at dere opplevde servicen som veldig god. Vi beklager at dere ikke ønsker å komme tilbake til oss på grunn av røykefasiliteter. Skulle dere endre mening så er dere selvfølgelig velkomne tilbake :)
kr 2 080
64.2 km fra Spidsbergseter Resort Rondane
Restaurant
Se flere hoteller i Venabygd
Anmeldt 1. november 2019

Et gammelt hotell som nok trenger å få pussett opp rommene. Men maten her var av meget høy kvalitet. Utrolig godt utvalg. En betjening som virkelig tok vare på sine gjester. Meget god service. Et besøk i Aquavittfjøset ble det også. Morsomt å oppleve for en samler som meg

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Anne P
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Takk for din tilbakemelding,
Vi setter pris på å høre fra gjestene våre og det er veldig hyggelig å se at du hadde en fin opplevelse hos oss med både mat og betjening. Vi håper at du kommer tilbake flere ganger :)

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet langt oppe på fjellet. Gode turmuligheter, men de som har ansvar for skilting på fjelltoppene, bør gå en runde. Savnet skilting på toppen av Veslefjellet, da det var tåkete. Vi fant ruta, men for de som har trøbbel med orientering, kan det by på problemer. Meget god mat, god service og ved å ha lys på alle bord i alle rom, virket det hyttekoselig. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, 731kjellb
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2019

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding fra oppholdet deres , det setter vi stor pris på!
Vi håper på mindre tåke neste gang dere er på tur på fine Venabygdsfjellet :D
Et godt tips er å laste ned appen til Stolpejakten, da man til enhver tid kan se hvor i kartet/området man er, men det kan selvfølgelig ikke være det eneste hjelpemiddelet man har i tilfelle telefonen går tom for batteri. Vi tar det om skilting videre i tilfelle det er noen skilt som mangler.
Velkommen tilbake til oss! :)

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Et følge på 25 feiret 85-årsdag på på hotellet. Utrolig mye feil i booking og tilbud som gjorde at vi først ble krevd for kr. 2500,- mer enn hva vi egentlig skulle. Gjennomgående feil på hva som skulle hvor og det virket som om korrespondanse ikke er grundig gjennomgått og kommunisert til riktige personer. Vi sitter igjen med en generell oppfatning av et slitent hotell som er overpriset. Vårt «familierom» for to voksne og to barn + hund var sørgelig umoderne, lite og hadde ikke rommet hundeburet. Det skal legges til at det var svært godt tilrettelagt for barn. Både i forhold til mat, leker og ikke minst basseng. Det som forøvrig er mest skuffende var handikapprommet til den ene i følget. Det var helt ubrukelig. Rullestolen kom seg ikke inn på badet, kom seg ikke bort til vasken og døren til toalettet kunne ikke lukkes på grunn av stolen ikke gikk inn. Det er helt feil å kalle dette tilpasset handikappede. Det oppleves som uverdig. Etter felles befaring på rommet sammen med personalet ble det innrømmet et avslag på rundhåndete kr. 200,- for tort og svie. En parodi.
Veldig synd for et hotell som ligger i en fantastisk natur i et unikt område.

Dato for oppholdet: september 2019
3  Takk, 727perivarh
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2019

Hei Per Ivar, takk for din tilbakemelding.
Vi setter stor pris på å få høre fra gjestene våre, både det positive og det vi må få gjort noe med.
Vi må virkelig beklage at dere fikk en slik opplevelse hos oss og vi er som du forhåpentligvis vet, allerede i direkte kontakt med den av dere i følget som bodde på HC-rommet, her blir det selvsagt hele oppholdet betalt tilbake. Foreskrifter for standard på HC-rom forandrer seg gjennom årene og det er ikke å legge skjul på at vi er et eldre hotell hvor ting er bygget etter eldre foreskrifter. Vi kommer selvsagt til å ta tak i dette og utbedre våre HC-rom etter dagens foreskrifter innenfor det tidsrommet som det er satt krav til at dette skal være i orden. Vi kommer også til å innføre bedre rutiner på å informere om dette på forhånd. Vi er glade for at dere opplevde at hotellet var godt egnet for barna både med leker, mat og basseng :)

Anmeldt 30. juli 2019

Elendig service på baren! Jeg bestilte ett glass hvitvin som kostet kr 99.-. Servitøren senket litt i glasset og jeg spurte hvor mange centiliter dette var. Det viste hun ikke! Hun svarte uhøflig at hun hadde fått beskjed om å senke to fingerbredder!

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Sirpa K

Hei Sirpa,
Takk for din tilbakemelding. Vi pleier å regne ca 5,5-6 glass per flaske vin hvilket gir ca 12,5-13,5cl per glass. Vi skjenker i ganske store glass så to fingerbredder er et fint mål for den som står i baren for å se at det blir riktig mengde. Beklager hvis du opplevde svaret som uhøflig, det var sikkert ikke intensjonen. Vi håper at du kommer tilbake til oss i fremtiden og at du da sitter igjen med en annen opplevelse av baren vår :)

Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Bodde på hotellet. Greie senger, rene rom. Kanskje litt gammelt, men det skal vel være slik. Hyggelig betjening. Omgivelsene er flotte og stille! Absolutt verdt et stopp!

Er du på gjennomreise, stopp for buffeten. Herre jesus så mye å velge mellom. Og så godt! Dessertbordet er det største jeg har sett. Dessverre første stopp på vår norgesferie, og overspising ødela et par feriedager for oss. Haha! Beste buffeten jeg har vært på i Norge!

Er jeg i området så bor jeg nok her igjen!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, TheStigh

Hei Stig!
Takk for hyggelige ord :) Vi håper at du kommer tilbake til oss flere ganger sånn at du kan prove alt fra vår store buffet ;)