Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fikk rommet balkong, som det stod i reklamen. Vel; - det burde stått at den var felles for alle rommene på rekke i bygget. Det burde også stått at mye byggearbeid forringet utsikten fra den.
Halvpensjon er vel og bra, det smakte. Var glad for gode smitteverntiltak bortsett fra ved middagen. Da raste servitører forbi slik vi satt, nært oss, så flyttet til andre side av bordet. ....Vet ikke om det ble registrert en gang. Frokosten var god, og der var smitteverntiltak supre.

Naturskjønne omgivelser når man kommer seg vekk fra alle byggestedene! Gikk rundt Flaksjøen, og anbefaler det.
Fint opphold, men finner nok et annet sted neste gang. Vel dyrt der!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 540yvonne
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takk for din tilbakemelding av oppholdet her hos oss :) Vi setter stor pris på å høre fra gjestene våre, både positive opplevelser og ting vi kan gjøre bedre. Vi opplyser på nettsiden vår om at balkongrommene ikke er delt av med skillevegger ute på balkongdelen, men det står ikke alle andre steder i bookingprosessen så vi forstår at du kan ha gått glipp av dette. Vi beklager at du opplevde byggearbeidet som skymmende for utsikten, her bygges det nye leiligheter som skal stå ferdig i høstferien så vi var nødt til å holde arbeidet i gang også under sommeren.
Vi håper at du ønsker å komme tilbake ved en senere anledning :) kanskje det da kan være med et opphold i nybygget slik at du også kan nyte naturen fra rommet :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kom litt tidlig i forhold til avtalt innsjekk, måtte vente litt på rom, men fikk rom før avtalt innsjekk.
Utrolig bra service fra personalet, dette gjelder alle.
Restaurant : vi hadde halvpensjon, og både frokost og middag var veldig bra, 5+
Som vanlig får en de dårligste og mest slitte rommene når en har med hund, men igjen, slik er det uansett selv om en betaler ekstra, og jeg bor over 40 døgn på hotell i året i forbindelse med jobb.
Hunderommene hadde direkte utgang til plen og turområder ++
Litt dårlig renhold i høyden, ventilasjon/ventiler har nok ikke vært vasket på en stund, ellers gode senger, men trange rom.
Imponert over smittevern , og håndtering av dette, dispensere over alt, og personalet var kontinuerlig ute og vasket overflater, samt på en vennlig måte sørget for at nødvendige avstander ble respektert, imponert.
Alt i alt ett meget bra opphold, og kommer gjerne igjen.

Takk, jantmo

Tusen hjertelig takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding :) Vi setter pris på at du har tatt deg tid til dette! Fantastisk å høre at måltidene, servicen og våre smittevernstiltak opplevdes positivt. Vi videreformidler dette til alle avdelinger. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Et kjempe fint sted, men kun tilrettelagt for sporty ikke røykere. Servicen var stort sett veldig god, men prisene på maten var skyhøye. Vi kommer ikke til å besøke stedet igjen, da vi er røykere og ble henvist til et hjørne med ståplasser som ikke var optimalt for 83 år gamle mamma.

Takk, merethet2017

Takk for din anmeldelse av besøket her hos oss :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og det er hyggelig å se at dere opplevde servicen som veldig god. Vi beklager at dere ikke ønsker å komme tilbake til oss på grunn av røykefasiliteter. Skulle dere endre mening så er dere selvfølgelig velkomne tilbake :)

Anmeldt 1. november 2019

Et gammelt hotell som nok trenger å få pussett opp rommene. Men maten her var av meget høy kvalitet. Utrolig godt utvalg. En betjening som virkelig tok vare på sine gjester. Meget god service. Et besøk i Aquavittfjøset ble det også. Morsomt å oppleve for en samler som meg

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Anne P
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Takk for din tilbakemelding,
Vi setter pris på å høre fra gjestene våre og det er veldig hyggelig å se at du hadde en fin opplevelse hos oss med både mat og betjening. Vi håper at du kommer tilbake flere ganger :)

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet langt oppe på fjellet. Gode turmuligheter, men de som har ansvar for skilting på fjelltoppene, bør gå en runde. Savnet skilting på toppen av Veslefjellet, da det var tåkete. Vi fant ruta, men for de som har trøbbel med orientering, kan det by på problemer. Meget god mat, god service og ved å ha lys på alle bord i alle rom, virket det hyttekoselig. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, 731kjellb
Julia H, Marketing Manager på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2019

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding fra oppholdet deres , det setter vi stor pris på!
Vi håper på mindre tåke neste gang dere er på tur på fine Venabygdsfjellet :D
Et godt tips er å laste ned appen til Stolpejakten, da man til enhver tid kan se hvor i kartet/området man er, men det kan selvfølgelig ikke være det eneste hjelpemiddelet man har i tilfelle telefonen går tom for batteri. Vi tar det om skilting videre i tilfelle det er noen skilt som mangler.
Velkommen tilbake til oss! :)