eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass, men hotellet har lav standard på rommene. 1990 talls preg som ikke står til prisen en betaler. Maten var kjedelig og under forventning. Betjeningen var hyggelig, og området rundt er vakkert.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, J_O9113
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takk for din tilbakemelding fra oppholdet her hos oss :) Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive dette. Det var synd at opplevelsen av maten ikke sto til forventing. Vi har fått mye skryt for våre 3-retters middager i sommer, men vi er alltid åpne for innspill så vi kunne gjerne tenkt oss å høre hva som er årsaken til det du opplevde. Vi gjør forbedringer av rommene så snart vi har anledning og har i løpet av de siste 2-3 årene byttet senger i alle rom, skiftet lysarmatur, lagt nye gulv og malt vegger. Hvis du bodde i en av våre fjell-leiligheter så er det riktig at dem er preget av 90-tallet og vi håper å kunne oppgradere ganske snart, men håper at størrelsen på enhetene og lokasjon veger opp for dette. Vi håper at du ønsker å ta turen hit ved en senere anledning og kan varmt anbefale å booke en av våre splitter nye leiligheter i Spidsbergseter Lodge, disse står ferdige i uke 40 og kan booke fra vinteren 20/21.

Anmeldt 17. august 2020

I forbindelse med min søsters fylte 70 år valgte vi å feire på Spitsbergseter Resort i Rondane. Spitbergseter er et flott sted med lett tilgjengelige turalternativer og mange fine fiskevann. Vi opplevde en meget bra service og blide og trivelige ansatte. I disse covid- 19 tidene opplevde vi at de hadde tatt smittevern på alvor. Maten var god og rommene bra.

Romtips: Vi fikk sørvendt rom med flott utsikt
Takk, 712Gunnar

Takk for hyggelig tilbakemelding fra oppholdet deres her hos oss :) Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til dette. Vi blir veldig glade over å høre at servicen opplevdes som meget bra, det tar vi videre til alle avdelinger. Det er fint at det blir lagt merke til at smitteverntiltak bli tatt på alvore her. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fikk rommet balkong, som det stod i reklamen. Vel; - det burde stått at den var felles for alle rommene på rekke i bygget. Det burde også stått at mye byggearbeid forringet utsikten fra den.
Halvpensjon er vel og bra, det smakte. Var glad for gode smitteverntiltak bortsett fra ved middagen. Da raste servitører forbi slik vi satt, nært oss, så flyttet til andre side av bordet. ....Vet ikke om det ble registrert en gang. Frokosten var god, og der var smitteverntiltak supre.

Naturskjønne omgivelser når man kommer seg vekk fra alle byggestedene! Gikk rundt Flaksjøen, og anbefaler det.
Fint opphold, men finner nok et annet sted neste gang. Vel dyrt der!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 540yvonne

Takk for din tilbakemelding av oppholdet her hos oss :) Vi setter stor pris på å høre fra gjestene våre, både positive opplevelser og ting vi kan gjøre bedre. Vi opplyser på nettsiden vår om at balkongrommene ikke er delt av med skillevegger ute på balkongdelen, men det står ikke alle andre steder i bookingprosessen så vi forstår at du kan ha gått glipp av dette. Vi beklager at du opplevde byggearbeidet som skymmende for utsikten, her bygges det nye leiligheter som skal stå ferdig i høstferien så vi var nødt til å holde arbeidet i gang også under sommeren.
Vi håper at du ønsker å komme tilbake ved en senere anledning :) kanskje det da kan være med et opphold i nybygget slik at du også kan nyte naturen fra rommet :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kom litt tidlig i forhold til avtalt innsjekk, måtte vente litt på rom, men fikk rom før avtalt innsjekk.
Utrolig bra service fra personalet, dette gjelder alle.
Restaurant : vi hadde halvpensjon, og både frokost og middag var veldig bra, 5+
Som vanlig får en de dårligste og mest slitte rommene når en har med hund, men igjen, slik er det uansett selv om en betaler ekstra, og jeg bor over 40 døgn på hotell i året i forbindelse med jobb.
Hunderommene hadde direkte utgang til plen og turområder ++
Litt dårlig renhold i høyden, ventilasjon/ventiler har nok ikke vært vasket på en stund, ellers gode senger, men trange rom.
Imponert over smittevern , og håndtering av dette, dispensere over alt, og personalet var kontinuerlig ute og vasket overflater, samt på en vennlig måte sørget for at nødvendige avstander ble respektert, imponert.
Alt i alt ett meget bra opphold, og kommer gjerne igjen.

Takk, jantmo

Tusen hjertelig takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding :) Vi setter pris på at du har tatt deg tid til dette! Fantastisk å høre at måltidene, servicen og våre smittevernstiltak opplevdes positivt. Vi videreformidler dette til alle avdelinger. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Et kjempe fint sted, men kun tilrettelagt for sporty ikke røykere. Servicen var stort sett veldig god, men prisene på maten var skyhøye. Vi kommer ikke til å besøke stedet igjen, da vi er røykere og ble henvist til et hjørne med ståplasser som ikke var optimalt for 83 år gamle mamma.

Takk, merethet2017

Takk for din anmeldelse av besøket her hos oss :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og det er hyggelig å se at dere opplevde servicen som veldig god. Vi beklager at dere ikke ønsker å komme tilbake til oss på grunn av røykefasiliteter. Skulle dere endre mening så er dere selvfølgelig velkomne tilbake :)