eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med god service, variert meny med god mat, rent og koselig både på rommet og resten sv hotellet. Fikk servert kald mat som skulle vært varm, men det ble rettet opp med et smil. Veldig hyggelige kelnere. Smittevern ivaretatt.
Flott utgangspunkt for fine fjellturer på Venabu og området rundt.
Å ha med hund var ikke noe problem. Rom med utgang rett ut på gress, og med en liten platting gjorde det enkelt å gå ut og inn med hund.

Takk, Daydream06135493578
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til dette. Det er så fint å høre at du hadde en god opplevelse her og vi håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 8. mars 2021

En fantastisk resort i vakre Rondane. Heldigvis ikke prangende, men et koselig og lunt sted å være. Rene rom, kjempehyggelig betjening, fint bassengområde og god mat!
Covid-19 forholdsregler: vi erfarte at det var en konstant rengjøringsprosess, mange sprit-dispensere var satt fram. Frokosten var arrangert på en elegant måte. Vi følte oss trygge.
Vanskelig å fremheve noen av betjeningen da vi følte at alle gjorde sitt ytterste, men Jose gjorde vårt opphold ekstra hyggelig!
Takk for en fantastisk week-end! Kan anbefales!!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Per Erik E
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

Wow! Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra oppholdet dere hadde hos oss :) Vi blir så glade over å høre at dere hadde det fint her og at dere følte dere trygge! Vi skal videreformidle dette til alle ansatte, med en liten ekstra hilsen til Jose :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Rommene var pent oppusset, rene, smakelig innredet. Fellesarealene var hyggelige og fjell-koselig. Frokosten var god, og middagen nydelig. Skispor sju meter utafor døra, og ypperlige skitraseer uansett om en vil gå kort eller langt, mulig å gjøre ulike vinteraktiviteter rett utenfor døra. Fjellspaet var verd er besøk.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, fr_ydisl2014

Tusen hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en så fin anmeldelse, det setter vi virkelig pris på og vi blir så glade for å se at du hadde et fint opphold her hos oss :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. januar 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk fint nyttprsopphold på Spidsbergseter. Nydelig mat, hyggelig betjening over alt, flotte lokaler, spa og fantastisk natur. I tillegg et nyttårsfyrverkeri som er det flotteste jeg har sett noen gang. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, 580karib
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra deres opphold hos oss :) Vi blir så glade over å lese slike ting og vi tar det med oss videre! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 7. oktober 2020

To familier på 6 personer fordelt på 2 leiligheter med halv pensjon.

- Nedslitte leiligheter (vi leide 2 stk.).

- Dårlig renhold.

- Små middagsporsjoner (se bilde) og kun 4 retter å velge i hele perioden.

- Måtte sågar bytte ut kalvemedaljonger som ikke var tyggbare (burde vært kompensert med påfyll av vin/øl mens man ventet siden ny mat tar tid.

- Låst dør mellom leiligheter og hotell (måtte ta veien rundt "hver dag i 9 dager" til frokost). Blir ikke akkurat rent inne av slikt.

- Som å bo på en anleggsplass siden det pågikk byggearbeider rett utenfor leiligheter. Null kommentarer eller beklagelse til dette ved utsjekking.

Kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Roger K
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på å høre fra deg og beklager at opplevelsen ikke ble slik dere hadde forventet.
Vi tar dette til oss og tar det med oss videre, vi ønsker så absolutt at alle som bor hos oss skal reise hjem med gode minner av både omgivelser, aktiviteter, mat og opphold.

Vi ønsker gjerne å få gi noen kommentarer på de punktene du lister opp:
- Vi er ærlige på at våre leiligheter er av enkel standard, noe som også står på nettsiden vår. Vi hører gjerne i fra deg på mail til booking@spidsbergseter.no om hva som var nedslitt slik at vi kan utbedre dette. Vi er opptatt av at det skal være komfortabelt og hyggelig å bo i fjell-leilighetene våre.
- Renhold er ekstra prioritert nå i disse Covid-19 tider, ved at alle rom og leiligheter vaskes ekstra nøye i forkant og etter hvert nytt opphold. Renhold i løpet av oppholdet er dessverre noe vi ikke ser er sikkerhetsmessig forsvarlig på grunn av risikoen av å overføre eventuell smitte fra et rom til et annet og vi har derfor utarbeidet rutiner for dette ved at søppel og brukte håndklær kan legges på stasjoner i gangene på hotellet, vi beklager hvis dette ga en opplevelse av at renholdet var dårlig. Informasjonsark om våre tiltak blir delt ut ved innsjekk.
- Vi ser at dere til middag denne dagen ble servert hovedretten på en av våre store pizzatallerken og at det da ser ut som en veldig liten porsjon. Vi håper at kombinasjonen av forrett, hovedrett og dessert var noe dere følte dere ble mette av - vi ønsker absolutt ikke at våre gjester skal gå sultne fra middagen og kunne ha ønsket at dere sagt i fra i restauranten slik at vi kunne ha gitt dere påfyll.
- At døren skal ha vært låst inn til hotellet fra leilighetsbygget ble meldt i fra om og resepsjonisten sjekket dette med det samme og meldte i sin tur videre til renhold. Vi hadde noen nye på renhold i perioden og det kan ha skjedd en glipp i at dem ikke fått denne informasjonen og derfor glemt å låse opp når dem tok morgenrunden. Døren på bakkeplan er normalt åpen fra 7-tiden hver morgen slik at man kan komme seg til frokost uten å måtte gå rundt hotellet.
- Byggearbeidet med de nye leilighetene, som nå står ferdige, foregikk på dagtid/tidlig kveld og vi beklager hvis det var forstyrrende for oppholdet deres. Vi ønsker å forbedre oss og det går også på å kunne tilby nye overnattingsfasiliteter - da må det noe byggearbeid til innimellom.
Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre og håper at dere ombestemmer dere og ønsker å komme tilbake til oss en gang i fremtiden, vi vil gjerne rette opp i inntrykket dere sitter igjen med.
Velkommen tilbake :)