2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 225
Agoda.comUSD 225
TripadvisorUSD 225
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Egentlig litt tilfeldig at vi havnet her, men angrer ikke. Ok, det rommene er litt slitt der vi bodde, men for en natt så holder det i massevis. Veldig ok pris når man inkluderer at man får både bade, middag og frokost. Opplevelsen var såpass bra, at vi kommer igjen.

Takk, Leijm
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding :) Vi setter stor pris på dette. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med god service, variert meny med god mat, rent og koselig både på rommet og resten sv hotellet. Fikk servert kald mat som skulle vært varm, men det ble rettet opp med et smil. Veldig hyggelige kelnere. Smittevern ivaretatt.
Flott utgangspunkt for fine fjellturer på Venabu og området rundt.
Å ha med hund var ikke noe problem. Rom med utgang rett ut på gress, og med en liten platting gjorde det enkelt å gå ut og inn med hund.

Takk, Daydream06135493578

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til dette. Det er så fint å høre at du hadde en god opplevelse her og vi håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 8. mars 2021

En fantastisk resort i vakre Rondane. Heldigvis ikke prangende, men et koselig og lunt sted å være. Rene rom, kjempehyggelig betjening, fint bassengområde og god mat!
Covid-19 forholdsregler: vi erfarte at det var en konstant rengjøringsprosess, mange sprit-dispensere var satt fram. Frokosten var arrangert på en elegant måte. Vi følte oss trygge.
Vanskelig å fremheve noen av betjeningen da vi følte at alle gjorde sitt ytterste, men Jose gjorde vårt opphold ekstra hyggelig!
Takk for en fantastisk week-end! Kan anbefales!!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Per Erik E
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

Wow! Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra oppholdet dere hadde hos oss :) Vi blir så glade over å høre at dere hadde det fint her og at dere følte dere trygge! Vi skal videreformidle dette til alle ansatte, med en liten ekstra hilsen til Jose :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Rommene var pent oppusset, rene, smakelig innredet. Fellesarealene var hyggelige og fjell-koselig. Frokosten var god, og middagen nydelig. Skispor sju meter utafor døra, og ypperlige skitraseer uansett om en vil gå kort eller langt, mulig å gjøre ulike vinteraktiviteter rett utenfor døra. Fjellspaet var verd er besøk.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, fr_ydisl2014

Tusen hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en så fin anmeldelse, det setter vi virkelig pris på og vi blir så glade for å se at du hadde et fint opphold her hos oss :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. januar 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk fint nyttprsopphold på Spidsbergseter. Nydelig mat, hyggelig betjening over alt, flotte lokaler, spa og fantastisk natur. I tillegg et nyttårsfyrverkeri som er det flotteste jeg har sett noen gang. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, 580karib
Julia Hamre, Marketing på Spidsbergseter Resort Rondane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra deres opphold hos oss :) Vi blir så glade over å lese slike ting og vi tar det med oss videre! Velkommen tilbake :)