Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Larkollen Camping

Flott plass med nær beliggenhet til Sverige og Fredrikstad. Flott strand. OK og reint servicebygg, flott lekeplass. Meget hyggelig vaktmester og betjening generelt. Litt vel trang utkjørsel om en har stor vogn. Pluss for oppmerkede plasser.

Romtips: Trangt for stor vogn.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Jacobsen78
Anmeldt 9. juli 2020

Synes det er en veldig fin camping plass med hyggelige ansatte og god camping stemning.
Det som skuffet oss var synet vi møtte da vi oppdaget standarden på mini golf banen, som vi på forhånd hadde lest at skulle være i topp stand med utfordrende og artige baner å spille på.
Det var betong baner som hadde flaket opp, og rust på metall platene samt treverk hindrene var råtne og fæle, rett og slett uspillbart. Så hvis du skal spille minigolf på camping turen du booker så anbefaler jeg og se etter en annen plass, men hvis du ikke bryr deg om det så er dette en flott plass å kose seg på.
Terningkast 3

Takk, E4099TDkimr
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var her i slutten av Juni med bobil. Hyggelig personale, servicehusene var helt greie. Fin spasertur ned til stranda. Gangavstand til matbutikk. Kiosken på campingen hadde meget begrenset utvalg. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, britthjelle
Anmeldt 27. august 2018

Tilbake på 80 og 90-tallet var min familie og jeg stadig på camping, men de siste 20 årene har det vært lite camping, helt til vi besluttet å besøke Larkollen på oppfordring fra eldats barnebarn på 12 som ville se i virkeligheten den plassen han hadde sett på TV i programmet "Campingliv". Og du verden for en plass. Så koselig og så bra fasiliteter, og ikk eminst hyggelig betjening.
Det ha så mersmak at vi har bestemt oss for en gjenvisit sommeren 2019! Tusen takk til Larkollen for et herlig opphold!!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, johnnyo584
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, veldig trivelig bestyrer som er på tilbudssiden til en hver tid. Fantastiske turmuligheter i både skog og langs strand. Campingen har alle muligheter: fast plass, telt, hytter og campingvogn/bil/buss. Kiosk med et godt utvalg og en fin lekeplass for barna.
Campingen kan anbefales på det varmeste for både store og små.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, stinep2018