Sissel V
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
Laila A, Daglig lederStøtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. jan. 2019
Det gleder oss stort å lese at vårt konsept med alle ulike aktiviteter falt i smak. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
15.6 km fra Støtvig Hotel
Treningssenter
Se flere hoteller i Larkollen
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Ikke mange spor etter gamle Støtvig som ble puttet til hvile for noen år siden. Kanskje like greit, for nye Støtvig er meget bra. Hampton møter Østfold i skjønn forening. Nydelige rom i nevnte stil. Kjempehyggelig uteområde for et glass vin. Nedenfor en flott sandstrand med utsikt mot Sletterøyene. Middagen upåklagelig og service likeså. Til og med været hadde de kontroll på. Anbefales både til jobb og ferie. Kidsa kan spille bowling i kjelleren mens mor og far nyter en Aperol Spritz på terrassen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Kjempe gøy å lese din opplevelse på denne tilbakemeldingen, håper vi snart ser deg igjen med hele familien. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 1. desember 2018

Jeg har vært på hotellet for både kurs, privat arrangement og en hyggelig sommerlunsj. Hotellet leverer alltid beste kvalitet både på service, rom, fasitliteter, omgivelse og ikke minst MATEN. Skal dit på jobb arrangement nå i desember og gleder meg

Romtips: Har man anledning så ser det fantastisk flotte suiter vendt mot havet
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, fuglevik

Et stort tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding, Veldig hyggelig å lese at vårt konsept falt i smak, Vi ønsker deg et stort velkommen tilbake.

MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

For et sted! Utrolig flott, gjennomført stilig og vakkert hotell - uten at det føles stivt. Her blir alle tatt godt imot. En gjeng med damer koste seg masse i baren nede m/hamburger (anbefaler den) og god drikke. Helt supert! Noen av oss var så heldige at vi overnattet og fikk nyte en deilig og variert frokost morgenen etter også. Her kan vi absolutt anbefale et besøk. Takk for oss, vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 62monar
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding - et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

3 dagers møte på dette magiske hotellet. Rommene, plasseringen, aktiviteter, størrelsen, personalet...
Et fantastisk personal som yter service både i restauranten og resepsjonen- utrolig hyggelige folk. Atmosfæren er behagelig både inne og ute. En eldre stil - peisestua var nydelig. Hotell i strandkanten med gode tur muligheter rett utfor døra. Bowling og shuffleboard i kjelleren. Møtelokalene er så som så - alle ulike med sine ulemper og fordeler, men absolutt ok.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, IngridD665

Det glder oss stort at du deler din opplevelse her, et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 24. september 2018

Hotellet har en vakker beliggenhet med fine turmuligheter i nærområdet, anbefales.
Betjeningen var blide og hyggelige, alle sammen! Innsjekk og utsjekk gikk som en drøm.
Rommet var rent og sengen gav meg en god natt søvn.
Spa og badeanlegg var en fin opplevelse.
"Havets bord" og frokost = YUM!
Tusen takk for oss, vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, mother-of-love

Hei Så flott at du deler deres opplvelser her - det gleder oss stort at havets festbord falt i smak.
Frokosten er den beste starten på dagen - og igjen dette gleder oss at du henter frem som en positiv opplevelse.
Et stort velkommen tilbake mvh Laila Aarstrand