Anmeldt 18. desember 2018

Et nydelig hotell med en atmosfære som gjorde det enkelt å slappe av. Rommet jeg lå på var romslig og hadde en fantastisk utsikt ut mot vannet. Alt var rent og pent, sengene (og ikke minst putene) var av svært god kvalitet. Jeg sov som en engel. Wi-fungerte utmerket.

På Støtvig kan du bade, spille bowling, shuffelboard med mye mer. Baren og restauranten er koselig og all betjening jeg møtte på under oppholdet var topp.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Sissel V
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Det gleder oss stort å lese at vårt konsept med alle ulike aktiviteter falt i smak. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Ikke mange spor etter gamle Støtvig som ble puttet til hvile for noen år siden. Kanskje like greit, for nye Støtvig er meget bra. Hampton møter Østfold i skjønn forening. Nydelige rom i nevnte stil. Kjempehyggelig uteområde for et glass vin. Nedenfor en flott sandstrand med utsikt mot Sletterøyene. Middagen upåklagelig og service likeså. Til og med været hadde de kontroll på. Anbefales både til jobb og ferie. Kidsa kan spille bowling i kjelleren mens mor og far nyter en Aperol Spritz på terrassen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind

Kjempe gøy å lese din opplevelse på denne tilbakemeldingen, håper vi snart ser deg igjen med hele familien. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 1. desember 2018

Jeg har vært på hotellet for både kurs, privat arrangement og en hyggelig sommerlunsj. Hotellet leverer alltid beste kvalitet både på service, rom, fasitliteter, omgivelse og ikke minst MATEN. Skal dit på jobb arrangement nå i desember og gleder meg

Romtips: Har man anledning så ser det fantastisk flotte suiter vendt mot havet
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, fuglevik

Et stort tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding, Veldig hyggelig å lese at vårt konsept falt i smak, Vi ønsker deg et stort velkommen tilbake.

MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

For et sted! Utrolig flott, gjennomført stilig og vakkert hotell - uten at det føles stivt. Her blir alle tatt godt imot. En gjeng med damer koste seg masse i baren nede m/hamburger (anbefaler den) og god drikke. Helt supert! Noen av oss var så heldige at vi overnattet og fikk nyte en deilig og variert frokost morgenen etter også. Her kan vi absolutt anbefale et besøk. Takk for oss, vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 62monar
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding - et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

3 dagers møte på dette magiske hotellet. Rommene, plasseringen, aktiviteter, størrelsen, personalet...
Et fantastisk personal som yter service både i restauranten og resepsjonen- utrolig hyggelige folk. Atmosfæren er behagelig både inne og ute. En eldre stil - peisestua var nydelig. Hotell i strandkanten med gode tur muligheter rett utfor døra. Bowling og shuffleboard i kjelleren. Møtelokalene er så som så - alle ulike med sine ulemper og fordeler, men absolutt ok.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, IngridD665

Det glder oss stort at du deler din opplevelse her, et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand