Anmeldt 25. januar 2019

Vi samlet firmaets ansatte for to dager på Støtvig hotel. Vi ble meget godt tatt i mot og hadde ett fantastisk møterom med gode tekniske løsninger og god luft. Alle innmeldte behov ble oppfylt uten at vi måtte gi beskjed. Etter møtet hadde vi en samling i hotellets hyggelige barområde før vi gjennomførte en bowlingmatch (hotellet har 4 baner). Middagen var topp og vi fikk profesjonell vinguiding. Alle var meget fornøyd med rommene. Hyggelig atmosfære og personell.

Romtips: Rom med sjøutsikt er å anbefale 👍
Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, 879petterh
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Takk for deres tilbakemelding, et stort velkommen tilbake.

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat fra en delikat lunsjbuffé, i flotte lokaler og med en fantastisk beliggenhet. Støtvig hotell er en perle. Verdt et besøk. Serveringspersonalet var på pletten og sørget for at vi hadde alt vi trengte før vi rakk å savne noe selv. Det service slik det skal være.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, FloraChris
Laila A, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for deres tilbakemelding, så flott at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding. Et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 29. desember 2018

Vi har vært der to ganger med fotballag på 16 år og har storkost oss hver gang. Flotte og ryddige rom, herlig spa, utrolig frokost og fint for ungdomen med bowling og kino. Vi kommer tilbake om 4 år med neste kull!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jeRudi

Veldig gøy å lese at dere hadde et flott opphold hos oss, håper vi sees før enn om 4 år i en annen anledning. Vi gleder oss allerede til neste besøk - ha en flott vinter og lykke til med ny fotballsesong. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 18. desember 2018

Et nydelig hotell med en atmosfære som gjorde det enkelt å slappe av. Rommet jeg lå på var romslig og hadde en fantastisk utsikt ut mot vannet. Alt var rent og pent, sengene (og ikke minst putene) var av svært god kvalitet. Jeg sov som en engel. Wi-fungerte utmerket.

På Støtvig kan du bade, spille bowling, shuffelboard med mye mer. Baren og restauranten er koselig og all betjening jeg møtte på under oppholdet var topp.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Sissel V

Det gleder oss stort å lese at vårt konsept med alle ulike aktiviteter falt i smak. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Ikke mange spor etter gamle Støtvig som ble puttet til hvile for noen år siden. Kanskje like greit, for nye Støtvig er meget bra. Hampton møter Østfold i skjønn forening. Nydelige rom i nevnte stil. Kjempehyggelig uteområde for et glass vin. Nedenfor en flott sandstrand med utsikt mot Sletterøyene. Middagen upåklagelig og service likeså. Til og med været hadde de kontroll på. Anbefales både til jobb og ferie. Kidsa kan spille bowling i kjelleren mens mor og far nyter en Aperol Spritz på terrassen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind

Kjempe gøy å lese din opplevelse på denne tilbakemeldingen, håper vi snart ser deg igjen med hele familien. Et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand